Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія
Дистанційне навчання як сучасна освітня технологія
19 березня 2020 року
Студенти ОС «Магістр» програми «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами» факультету аграрного менеджменту Національного університету біоресурсів і природокористування України в рамках дистанційного опанування дисципліни «Методологія та організація наукових досліджень з ОІВ» з доцентом кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту, к.е.н. Оленою Юріївною Совою успішно виконали завдання в межах вивчення теми «Компоненти методики наукового дослідження», з акцентом на вимушене збільшення годин позааудиторної роботи студентів через всезагальні карантинні заходи на території України.
Нововведення глибоко проникають у всі напрями професійної діяльності людей, а згодом стають предметом вивчення, аналізу та розповсюдження. Інновації на освітній ниві є результатами наукових досліджень викладачів, напрацьованого групового педагогічного досвіду. Однією із таких інноваційних схем у системі освіти є дистанційне навчання, яке дає можливість студентам вчитися, перебуваючи на будь-якій відстані від навчального закладу.
Охарактеризувавши із допомогою лекторки основні елементи E-Learning (дистанційні курси на платформах Moodle/iSpring/WebTutor/GetCourse; web-сторінки; електронна пошта; Skype; форуми й блоги; відео-конференції; вебінари Zoom; віртуальні класні кімнати на кшталт Google ClassRoom; web-чати), група магістрів-менеджерів 1 року навчання отримала завдання ‒ протягом 12-19 березня 2020 року опрацювати матеріали:
Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації» (25-26 лютого 2016 року, м. Київ. URL: https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u169/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D...)
Всеукраїнської веб-конференції «Теорія і практика дистанційного навчання у професійній освіті» (28 лютого 2018 р., м. Київ. URL: https://ivet.edu.ua/repozytarii/mk);
Всеукраїнської науково-практичної конференції «Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє» (19-20 квітня 2018 р., м. Харків. URL: http://ekhnuir.univer.kharkov.ua/handle/123456789/14066);
Міжнародної науково-технічної конференції «Інноваційні технології в освіті» (9-11 квітня 2019 р., м. Івано-Франківськ. URL: http://nung.edu.ua/cdn2019)
з метою формування цілісного уявлення щодо сучасних інструментів дистанційного навчання та застосування отриманих теоретичних знань при подальшому вивченні курсу.
Після розгляду форми подання і засвоєння змісту наукових матеріалів студентами-магістрами підготовлено і подано на перевірку викладачці самостійні роботи, презентації про досвід використання ІТ у професійній освіті, про методичні основи проектування дистанційних курсів, про проблеми організаційного забезпечення дистанційного студентського навчання тощо.
Освітянський простір має потребу в освіченій особистості, яка здатна до самоосвіти та самоорганізації. Дистанційна форма навчання здатна забезпечити постійне вдосконалення професійної підготовки студентів, чим ми наразі і займаємося на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту. Адже, підтримка безперервності освіти є соціальним замовленням громадянського суспільства.
Олена Сова,
доцент кафедри виробничого та
інвестиційного менеджменту