Екскурсія студентів-маркетологів до ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»»

16 березня 2020 року
     Напередодні оголошення в НУБіП карантину, студенти-маркетологи другого курсу разом з викладачами кафедри маркетингу Бабічевою Оленою Іванівною та Барилович Оленою Михайлівною здійснили мандрівку до місця, де народжується Шоколад. А саме, відвідали фабрику ROSHEN у Києві, яка входить до складу Кондитерської Корпорації ROSHEN. Також до складу Корпорації входять й інші українські фабрики в Кременчузі, Борисполі та Вінниці, Клайпедська кондитерська фабрика у Литві, Bonbonetti Choco Kft у Будапешті, а також Вінницький молочний завод, який забезпечує фабрики натуральною високоякісною молочною сировиною.

     Під час екскурсії студенти дізналися про походження шоколаду, його древнє коріння, що сягає традицій племен Майя та Ацтеків у Південній Америці. Звичайно ж не оминули й історію кондитерської фабрики у Києві, яка була створена у 1886 році Валентином Єфімовим. Із року в рік обсяги виробництва зростали, відбувалася механізація процесів виготовлення кондитерських виробів та зменшення трудомісткості. Наприкінці ХХ-го століття річний обсяг виробів становив 52 300 тон, що безперечно є рекордною на той час цифрою. Зі здобуттям незалежності Україною, у фабрики почалося нове життя: впровадження інвестиційної програми дозволило підняти її на новий щабель розвитку і обсяги продукції за 14 років зросли майже в 5 разів.
     Сьогодні на Київській кондитерській фабриці ROSHEN працює близько 800 чоловік, а її продуктивність може досягати 100 т продукції на добу. На фабриці встановлено високоякісне обладнання як зарубіжних, так і вітчизняних виробників.
     Виробничі об'єкти кондитерської корпорації ROSHEN сертифіковані відповідно до вимог міжнародних стандартів якості та безпеки продуктів харчування. Усі кондитерські фабрики корпорації ROSHEN забезпечені обладнанням для моніторингу контролю якості продукції та відповідних досліджень.
     Виробництво орієнтоване на виготовлення тортів, тістечок, кексів, мармеладу, пастили, зефіру, печива та крекерів, а також коробкових цукерок «Київ Вечірній». Лінійка тортів, що випускаються фабрикою, – це не тільки добре відомі й улюблені всіма «Київський» і «Празький», а й новинки виробництва. 
        Студенти мали змогу побачити виробничу лінію, на якій саме відбувалося виробництво маленьких плиточок-цукерок з чорного шоколаду. Лінія є повністю автоматизованою, від заливання шоколаду у форми до пакування готової продукції.

     Після цього кожен мав змогу створити унікальне і неперевершене зображення для власної коробки цукерок та розмістити свій напис. Саму коробку студенти також збирали самостійно, перевіривши свої навички мілкої моторики.


  Відвідання виробничих потужностей є дуже важливим елементом навчання студентів спеціальності «Маркетинг», оскільки досвідчений спеціаліст повинен розумітися на процесі виготовлення товару, його особливостях та якісних характеристиках.
 
Студентки ФАМ 2 курсу 1групи
Пономаренко Валентина та Гончарук Аліна

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook