Маркетологи агрохолдингу «LNZ Group» прочитали лекцію для студентів-маркетологів

19 лютого 2020 року

На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі продовжується цикл лекцій з прикладних аспектів маркетингу.

 
     18 лютого до студентів-маркетологів завітали представники агрохолдингу LNZ Group, а саме директор з маркетингу «LNZ Group» та бізнес-тренер освітньої платформи Profi Space Юлія Вікторівна Каменева та наша випускниця кафедри маркетингу Катерина Сергіївна Гречана, яка працює на посаді менеджера з комунікацій.
 
     Представники «LNZ Group» провели лекцію на тему «Професійні вимоги до маркетолога на ринку праці: що потрібно вміти, знати, розуміти» для студентів спеціальності «Маркетинг» 3-го та 4-го курсів.
     Юлія Вікторівна розпочала лекцію зі знайомства зі студентами. В першу чергу пані Юлія розповіла про свій життєвий шлях, освіту та компанії, у яких проходила стажування та працювала, а розповідати було що… Професійна діяльність розпочалася з компанії сфери FMCG Philip Morris Ukraine, потім були Procter&Gamble, Bosch&Siemens, а також аграрна сфера – Monsanto Ukraine, Syngenta Ukraine та нині «LNZ Group».
 

     Катерина Гречана також розповіла про свою навчальну та професійну діяльність, яка також є досить насиченою: від помічника маркетолога однієї з політичних партій до менеджера з комунікацій відомого на сьогодні в Україні агрохолдингу.

     Спікери почергово розповідали студентам цікаву інформацію та вимоги, які постають перед маркетологами в умовах ринку праці. Бізнес-лектори розповіли про основні три кроки в маркетингу, які раціонально було поділено на оперативний, тактичний та стратегічний рівні. Саме Юлія Каменева наголосила про важливість проходження даних кроків студентами, адже так можна пізнати та зрозуміти як компанію, так і маркетинг загалом; працівник повинен знати всі завдання та всі рівні діяльності компанії.
     Гостями вдало було зазначено про обов’язки та вміння маркетолога на оперативному, тактичному та стратегічному рівнях. Також Юлія Вікторівна зазначила, що для маркетолога надзвичайно важливим є: самомотивація, емоційний інтелект, аналітичне мислення, генерування ідей, вміння ефективно працювати та ін.

     Студентам представлено бізнес-портфель та бренди компанії «LNZ Group», які відділ маркетингу «LNZ Group» розробляли, впровадили та підтримують на аграрному ринку України.
     Катерина Гречана акцентувала увагу на комунікативній діяльності агрохолдингу, особливостях використання digital-маркетингу, а також проекті LNZ-Hub, який вона розробила та активно підтримує. Студентам розповіли про особливості проведення event-ів в компанії, особливості бізнес-планування та агромаркетингу компанії.

 

    Спікери акцентували увагу на необхідності постійного навчання, розвитку та вдосконалення, а також порекомендували студентам літературу від провідних світових бізнес-практиків та спікерів.
     
 
Щиро дякуємо Юлії Каменевій та Катерині Гречаній за чудову лекцію та можливість все більше і більше дізнаватися про практику аграрного маркетингу. Також пишаємося нашою випускницею Катериною Гречаною, адже професійний розвиток випускника – основний показник вдалої роботи викладача!!!

 
Олена Четверик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook