Практика з аграрного маркетингу на «Столичному»

16 лютого 2020 року
     11 лютого навчальні заняття студентів факультету аграрного менеджменту спеціальності «Маркетинг» пройшли на базі найбільшого в Україні оптового ринку сільськогосподарської продукції «Столичний», який, до речі, є надзвичайно інноваційним.

     Інноваційна модель ринку передбачає поєднання класичних форм торгівлі сільськогосподарською продукцією із розвинутою логістикою та дистрибуцією. Наразі «Столичний» обслуговує приблизно півтора мільйони покупців за рік згідно зі світовими стандартами якості, безпеки, асортименту, товарності продукції, об'єктивною ринковою ціною і сучасні умови продажу продукції. З усім цим ознайомилися студенти 3-го і 4-го курсів за підтримки завідувача кафедри маркетингу і міжнародної торгівлі Руслана Буряка.

  

     Екскурсію проводив директор з розвитку оптового ринку сільськогосподарської продукції «Столичний» В’ячеслав Забєлін. Він розповів про особливості маркетингової діяльності, статистику продажу основних груп товарів, розвиток компанії від початку діяльності (з 2010 року) і дотепер. Наприклад, на ринку реалізується 380 тисяч тон продукції щороку. На сьогодні компанія надала робочі місця понад 3200 співробітникам. Також нам, як майбутнім спеціалістам у сфері маркетингу, презентували повний ланцюжок постачання товару, починаючи від місця виробництва і до його потрапляння на прилавок.

  

  

     Ми впевнилась і в якості продукції, адже на території ринку знаходиться достатня кількість новітнього лабораторного обладнання для перевірки якісних параметрів агропродовольчої продукції. В лабораторії якості нам показали основні документи на продукцію та сертифікати якості основних товарів, які потрапляють на ринок.
      Чесно кажучи, нас вразив такий новітній формат ринку, а чистоту та якість продуктів було помітно навіть скептичним поглядом прихильників супермаркетів. Досі під враженням, що такий формат ринків є у нас, в Україні, і тепер хочемо пройти виробничу практику з маркетингу сам тут.

     До речі, завдяки налагодженим комунікаціям кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБіП з різними передовими компаніями України, студенти мають можливість проходити виробничу практику з подальшим працевлаштуванням. Можливостей все більше і більше, все залежить лише від твого особистого бажання і старання!

Катерина Бобко,
студентка 3 курсу спеціальності «Маркетинг»

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015