Практичне навчання студентів спеціальності "Туризм" в готелях Туреччини

30 жовтня 2018 року

     Студенти спеціальності  242 "Туризм" згідно навчального плану мають можливість під час навчання пройти виробниче практичне стажування в найкращих готелях Туреччини та Болгарії, працюючи там аніматорами, офіціантами, покоївками тощо та здобуваючи досвід в туристичній сфері. Своїми враженнями діляться студенти:

    -  Давид Костандов: метою моєї практики було оволодіння сучасними технологіями організації готельного та ресторанного обслуговування, методами, формами управління підприємством готельно-ресторанного господарства та його окремими підрозділами, організації праці фахівців індустрії гостинності, формування навичок наукового аналізу та практичної апробації теоретичних положень сучасного менеджменту, маркетингу, сервісології.
    Завдання практики - ознайомлення з інноваційними технологіями готельного та ресторанного господарства, основними, допоміжними та обслуговуючими технологічними процесами, циклами та операціями, що лежать в основі діяльності підприємства; особливостями завдань і функції основних структурних підрозділів.
       Місцем практики був готель Rixos Premium Belek у Туреччині. Готель «Rixos Premium Belek, Turkey» зручно розмістився в центрі провінції Анталья, Туреччина, в декількох хвилинах їзди від центру міста Белек. Готель розташований вздовж узбережжі Середземного моря та розташований всього в 40 км від великого туристичного центру Туреччнини, Анталії.


    Готель «Rixos Premium Belek» - це девятиповерхова споруда, збудована 2005 року за індивідуальним проектом. Готель має 980 номерів. У період практики на готельному підприємстві «Rixos Premium Belek» я дізнався багато нового в галузі готельної індустрії, виконав програму в повному обсязі, пройшов кваліфіковану практику та ознайомився з виконанням роботи служби Food and Beverage Services.
     Однією з первинних проблем праці було не знання турецької мови. Це викликало насамперед проблему в комунікації з турецьким персоналом, який не знав англійської мови, а також з деякими турецькими гостями готелю.
    Під час проходження практики я приділив велику увагу тим питанням, які стосувалися оформлення взаємин клієнта з готелем. Також я керувався тими принципами, які висувалися до роботи у готелі перед його працівниками, оскільки добре підібраний персонал створює ту атмосферу у роботі на будь-якому підприємстві, завдяки якій у клієнта створюється добре враження про дане підприємство. Враження ,отримані від знайомства роботи в турецькому готелі, багато в чому формують відгуки гостей про якість обслуговування в готелі в цілому. Отже, головне завдання, яке стоїть перед персоналом готеля – швидке та якісне обслуговування.
    З інтересом і відповідальністю підходив до роботи цієї служби готельного сервісу, брав участь у суспільному житті готелю. І зрозумів, що готельний комплекс є надзвичайно важливим елементом соціальної сфери, що грає велику роль у підвищенні ефективності суспільного виробництва і відповідно зростання життєвого рівня населення. 

 - Тетяна Голованьова : 

Ірина Кудінова, 
доцент кафедри аграрного консалтингу та сервісу

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook