Випускник столичної школи Максим Власенко: бути інженером-енергетиком – завжди бути в тренді!

13 січня 2020 року
     Напередодні новорічних свят ми поспілкувалися з випускником школи І-ІІІ ступенів №186 міста Києва Максимом Власенком. Максим планує обрати спеціальність інженера-енергетика та вступати до Національного університету біоресурсів і природокористування України.

 

  • Чому саме тебе зацікавила енергетична галузь?

    – Мене зацікавила енергетика тим, що вона динамічно розвивається та забезпечує функціонування інших галузей. Окрім того, стрімко змінюється законодавство в енергетичній галузі, відбувається процес її реформування, стрімко розвиваються відновлювальні джерела енергії.

  • Що саме ти б змінив, щоб енергетика сьогодні розвивалась ефективніше?

     – На сьогодні дуже швидко розвиваються відновлювальні джерела енергії, але, на мою думку, цей розвиток потребує виваженого підходу, оскільки існують як технічні проблеми – необхідність компенсуючих пристроїв, так і те, що стрімкий їх розвиток призвів до того, що на сьогоднішній день такий обсяг Україні не потрібен і доводиться обмежувати частку ВДЕ в добовому балансі України.

  • Чи довелось тобі спілкуватися з випускниками Навчально-наукового інституту енергетики, автоматики і енергозбереження?

     – Так, звісно, випускник ННІ енергетики, автоматики і енергозбереження – мій батько Власенко Валерій Васильович, який закінчив навчання у 2002 році. Досвід батька – для мене приклад, яку професію обрати і як бути в ній успішним.

  • Тому, вибір НУБіП для тебе не є випадковим?

     – Так, окрім того в мене є друзі, знайомі, котрі навчаються в НУБіП. Наразі я відвідую підготовчі курси з підготовки до ЗНО, а також збираюся приймати участь в олімпіадах, які будуть проходити в університеті. Сподіваюсь під час навчання отримати міцні знання і збудувати успішну кар’єру інженера-енергетика – в професії, яка завжди в тренді!

Розмову провела Ніна Батечко,
завідувач кафедри вищої та
прикладної математики

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)