Члени гуртка "Агротурист" вивчають концепцію розробки туристичного бренду (4.11.2019)
4 листопада члени гуртка "Агротурист" вивчали концепцію розробки туристичного бренду.
Важливою складовою розвитку туризму в Україні є брендування країни. Саме тому створення національного бренду - це не брендування товару в традиційному розумінні. Національний бренд повинен допомогти зрозуміти багатогранність культури нашого народу, його багату історію. Це перший крок, емоції, які мотивують до відвідування країни. Він розкриває туристичну привабливість.
Члени гуртка проявили свою креативність і творчість при розробці туристичного бренду та запропонкомплексний підхід до брендингу країни, включаючи, окрім концепції, ще приклади туристичних продуктів і стратегій, музичний джингл і, звичайно, слогами та графіку.
Ірина Кудінова,
керівник гуртка "Агротурист"