Студенти Ірпінського економічного коледжу відвідали Яготинський маслозавод ГК «Молочний альянс»

18 листопада 2019 року
     Для циклової комісії маркетингу і торгівлі виїзні заняття – екскурсії на передові промислові об’єкти з виробництва харчових продуктів стали вже традиційними і сприяють якісній підготовці фахівців відповідно до потреб ринку праці. Такі заняття активізують пізнавальну діяльність, формують стійкі професійні інтереси, розвивають творчу ініціативу й мотивують здобувачів освіти до здобуття нових знань та навичок. Орієнтація освітнього процесу у цьому напрямі тісно пов'язана з моделюванням реальної виробничої діяльності майбутніх фахівців та з реалізацією принципів проблемного навчання.

     15 листопада 2019 року відповідно до програми підготовки фахівців з дисципліни «Товарознавство (продовольчі товари)» викладачі фахових дисциплін циклової комісії маркетингу і торгівлі к.е.н. Вдович В.Г. та к.с-г.н. Поцелуйко М.П. провели виїзне заняття – екскурсію в умовах виробництва зі студентами групи 305(210)-Т спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» на Яготинському маслозаводі, який входить до складу ГК «Молочний альянс».

     Сьогодні Група компаній «Молочний альянс» – лідер молочної галузі України і об’єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції, яка випускається під такими відомими брендами, як «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Хопси», «Златокрай» та «Молочний альянс». Висока якість продукції підприємств «Молочного альянсу» відзначена численними нагородами спеціалізованих виставок і конкурсів, а також визнанням споживачів.
     Найвідоміший завод «Молочного альянсу» – Яготинський маслозавод. Саме це підприємство здійснює діяльність на ринку молочних продуктів понад 60 років та забезпечує дотримання високих стандартів технології їх виробництва. До асортименту продукції заводу відносяться: масло, молоко, сметана, кефір, ряжанка, термостатна молочна продукція, м'які і кисломолочні сири, йогурти, питна закваска з наповнювачами та без них, а також унікальні продукти: функціональний кисломолочний продукт Геролакт, Какао на молоці, Турецький йогурт, Айран, Айран з кропом, кисломолочний напій з подвійною дозою білку – Закваска PRO та Закваска PRO з наповнювачами.

     Учасники екскурсії ознайомилися з історією підприємства, організаційною структурою, виробничими потужностями та технологічними процесами на підприємстві й на власні очі змогли побачити, що виробництво продукції є повністю автоматизованим і комп’ютеризованим.
     Керівництво ГК «Молочний альянс» постійно прагне зробити свої продукти не тільки якісними та безпечними, а ще й максимально зручними для споживачів, використовуючи ергономічну упаковку, редизайн пляшок, пакетів, піддонів тощо, а у своїй перспективі на майбутнє планує залишатися лідером у виробництві цільномолочної продукції та дитячому харчуванні, збільшувати продаж сирів на внутрішньому ринку та закріпитися на ринках Китаю, арабських країн і країн Північної Африки.

     Екскурсія була надзвичайно інформаційно насиченою та цікавою для студентів як для майбутніх фахівців, так і споживачів.
     Після екскурсії виробничими цехами, під час дегустації студенти ознайомилися з широким асортиментом продукції заводу й отримали вичерпні відповіді на всі запитання, що їх цікавили.

     Студенти та педагоги щиро вдячні керівництву ПАТ «Молочний альянс», працівникам Яготинського маслозаводу за організацію і проведення екскурсії, враження від якої залишаться надовго.

Валентина Вдович, Микола Поцелуйко,
члени циклової комісії маркетингу і торгівлі
Ірпінського економічного коледжу
 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook