Знайомство з популярним digital-маркетингом

4 листопада 2019 року
     Днями навчальні заняття студентів спеціальності “Маркетинг” пройшли у одному із провідних медіа-агентств України – «OMD Optimum Media Україна», яке входить в ТОП-10 медіа-агенцій Європи і ТОП-30 світу.

     Четвертокурсники прослухали змістовну і цікаву лекцію про особливості і організацію рекламних послуг на TV та в Digital індустрії та поспілкувалися з провідними digital-спеціалістами агентства.

     SEO-директор «OMD Optimum Media Україна» Олександр Співак майбутніх маркетологів із структурою рекламного агенства, відділами та окреслив перспективи подальшого розвитку реклами, особливо у сфері цифрової індустрії. Продемонстрував приклади успішних рекламних кампаній, найбільш відомими з яких є McDonald’s, PepsiCo, Wrigley, Visa і розповів про успіхи компанії за останній роки та цікавими проектами, з якими працювала його команда.

     Head of Programmatic ОMD Ukraine Ілья Філін розповів про специфіку роботи кожного відділу і дав корисні поради студентам щодо вибору майбутнього напрямку особистого розвитку в маркетингу.

     А Head of PPC ОMD Ukraine Катерина Кузьмак торкнулася особливостей розміщення реклама на сайтах та у відомих соціальних мережах.

     Нова інформація та нові корисні знайомства і комунікації дають змогу майбутнім випускникам краще орієнтуватися в сфері маркетингу та володіти актуальною інформацією про тенденції ринку діджиталізації в Україні. На завершення зустрічі представники ОMD Ukraine дали студентам можливість зайняти одне з вакантних місць у компанії.

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
Наталія Кравчук,
студентка 4-го курсу спеціальності «Маркетинг»

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook