Сучасні студенти-першокурсники факультету ветеринарної медицини очікують від викладачів надзвичайних знань, креативних ідей, колосального досвіду
«Аналізуючи досвід роботи зі студентами факультету ветеринарної медицини, можна зробити висновки, що для викладача важливо відчувати свого співрозмовника, – розмірковує про особливості роботи зі студентами Вероніка Василівна Чекалюк, – Навіть на підсвідомому рівні – це є справжнім педагогічним відчуттям, яким мав би бути наділений як педагог, так і будь-яка людина, шукаючи «ключик» до свого співрозмовника».
«Сучасні студенти очікують від викладачів надзвичайних знань, креативних ідей, колосального досвіду. Сьогодні викладач має бути і ерудованим професіоналом, і модним, і сучасним, і веселим, і суворим, і другом, і Учителем… Кожна наша зустріч в аудиторії – це захоплива подорож у історію і обмін ідеями, враженнями, навчання на перспективу, кінцева мета якого – щасливе життя кожного, легке спілкування у роботі та приватному секторі Людини…», – ділиться своїм досвідом роботи з першокурсниками-майбутніми ветеринарними лікарями доцент кафедри журналістики та мовної комунікації Вероніка Чекалюк.
Вероніка Василівна не обмежується виключно «книжними знаннями», а вивчає дослідження іноземних та вітчизняних колег, праці котрих орієнтовані на підвищення інтелектуальних здібностей. Отже, як справа виглядає зі знаннями? Це одвічне питання... Світові вчені інтелект визначають кристалічним інтелектом. «Загальну ерудицію людини ми можемо визначити, і цей запас знань визначальний для індивідуального життєвого шляху. Проте ми дотепер дуже мало знаємо про зв’язок між ерудицією та властивостями мозку», – пояснює Ерган Ґенц (Erhan Genc) з Рурського університету в Бохумі. Для своєї розвідки вчені проаналізували 324 чоловіків і жінок за допомогою особливої форми магнітно-резонансної томографії – так званої дифузійної МРТ. Вона дає змогу реконструювати процеси нервових волокон й у такий спосіб отримати уявлення про структурні поєднання в мозку. За допомогою математичних обрахунків науковці визначили ефективність цих сполучень і порівняли її з результатами тестів, у яких визначали ерудицію піддослідних.
Результат: «Рівень ерудиції тісно пов'язаний зі структурними зв’язками в мозку – незалежно від віку та статі особи», – повідомили колеги-науковці. У людей з великим багажем знань зв’язки у мозку виявилися особливо ефективними – й навпаки.
«Нам зі студентами важливо підсилити існуючі знання зі школи й заохотити до вивчення глибин професії, кожен має удосконалюватися протягом життя, а університет – це потужна платформа для успішного старту у професійній діяльності», – коментує Вероніка Василівна своє бачення роботи зі студентами.
Автори: Діана Дафина, Олеся Ільченко