Студентський науковий гурток «Маркетинг» - найкращий на факультеті аграрного менеджменту

17 квітня 2019 року
     17 квітня визначний день у житті факультету аграрного менеджменту. Саме сьогодні факультет одним із перших відкрив «VIII Фестиваль студентської науки – 2019». З вітальним словом до керівників та старост наукових студентських гуртків звернувся заступник декана факультету Олександр Новак. Олександр Володимирович подякував керівникам, старостам та членам гуртків за плідну працю протягом навчального року, наголосив про важливість розвитку саме студентської науки, участь в конференціях, семінарах, наукових конкурсах, які розвивають особистість студента та готують до практичної праці та наукової діяльності. Олександр Володимирович побажав вдалих виступів старостам та плідної праці членам конкурсної комісії.
     Сьогоднішній день став також одним із особливих днів у житті наукового студентського гуртка «Маркетинг». За одинадцять років існування (заснований у 2008р.), гурток неодноразово ставав найкращим на факультеті аграрного менеджменту та чотири рази ставав кращим в Університеті, отримувавши диплом I ступеня («Фестиваль студентської науки – 2015, 2016, 2017, 2018»).
     Цього дня гурток вп’яте став найкращим серед наукових студентських гуртків факультету аграрного менеджменту. Науковий гурток представляли студенти 4 курсу Чехівська Вікторія та Щербина Ростислав.

     Студенти-гуртківці на високому рівні представили досягнення наукового гуртка, а саме: наукові досягнення у вигляді тез доповідей на вузівських, всеукраїнських та наукових конференціях, які студенти мають у значній кількості, статті у співавторстві з викладачами у фахових видання та виданнях, які входять до міжнародних наукометричних баз; участь у студентських наукових конкурсах, виставках, семінарах, круглих столах, відвідувачами та активним учасниками яких є гуртківці, а також інші наукові заходи.

     Вагомими досягненнями гуртківців протягом 2018-2019 навчального року стали зайняте 2-ге місце у Всеукраїнському креатив-батлі «Рекламний полігон. Осінь 2018» серед 22 команд. Гуртківцями було розроблено для компанії PepsiCo соціальний проект, який пов’язаний із роздільним сортуванням  побутових відходів. Маркетологами створено концепцію інформаційного рекламного сюжету, в основі якої мультиплікаційний герой «Свинка Бро» у жартівливій формі інформує населення про можливість роздільного сортування сміття і формування нової культури дбайливого поводження із побутовими відходами.
 
 
   Не менш цікавим заходом для членів наукового студентського гуртка «Маркетинг» стала участь у конкурсі студентських робіт від компанії Unilever, у якій гуртківці провели повноцінне маркетингове дослідження та представили отримані результати саме англійською мовою.
 

     Отримані наукові здобутки та досягнення гуртківців викликали жваву дискусію у журі та зацікавленість у всіх присутніх.
   
    За результатами проведеного фестивалю студентської науки науковий студентський гурток «Маркетинг» у підсумку посів І місце серед представлених гуртків факультету аграрного менеджменту та представлятиме факультет у фіналі студентського конкурсу, який відбудеться 14 травня 2019 року в 69 ауд. 1 навчального корпусу о 10.00.
   

Бажаємо гуртківцям вдалого виступу на II етапі VIII «Фестивалю студентської науки - 2019»!


Олена Четверик
керівник наукового студентського гуртка «Маркетинг»
 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook