Екскурсія маркетологів на Золотоніський маслоробний комбінат

23 квітня 2018 року

     21 квітня студенти 1-го курсу напряму підготовки «Маркетинг» у рамках практичної підготовки з дисципліни «Вступ до фаху» та діяльності наукового студентського гуртка "Маркетинг" відвідали Золотоніський маслоробний комбінат холдингу «Молочний альянс».

    Першокурсники познайомились з директором підприємства - Владиславом Віталійовичем Кулінічем, який коротко розповів про історію розвитку підприємства та про свій шлях від рядового механіка до керівника. Владислав Віталійович зазначив, що на сьогодні молочна продукція комбінату під відомими торговими марками «Златокрай», «Пирятин», «Славія» користується популярністю не лише в Україні, а й далеко за її межами. Твердий сир експортується до Казахстану, суха сироватка – до Африки, Пакистану, Індонезії, Японії, Сирії, Китаю, Голландії, Німеччини. Налагоджуються також поставки крупних партій масла до Китаю. Одним із найбільших останніх успіхів підприємства є сертифікація за стандартом безпеки продуктів харчування FSSC 22000, що підкреслює високу якість продукції та відповідність виробництва усім міжнародним вимогам.


   Далі головний технолог підприємства провела екскурсію цехами підприємства, де відвідувачів ознайомили з ключовими виробничими процесами на підприємстві. Студенти відвідали приймально-апаратний цех та виробничі цехи з виробництва сухої молочної продукції, сирцех, маcлоцех; на власні очі побачили як відбуваються процеси соління та пакування сиру, як виглядає камера дозрівання сирів; поспостерігали за процесами пакування масла та сухої сироватки тощо.
     На закінчення екскурсії студенти взяли участь у дегустації продукції підприємства, під час якої мали змогу поставити запитання директору та головним спеціалістам підприємства. Першокурсники познайомились із PR-менеджером групи компаній «Молочний альянс» Хіноцькою Світланою Василівною, яка розповіла про особливості роботи відділу маркетингу. Зокрема, студентів зацікавила нова концепція просування торгової марки «Пирятин» і особливості проведення рекламної кампанії.


     Загалом у гостей залишилось приємне враження про підприємство та його дружню і професійну команду.
   

 

     Дякуємо організаторам ГК «Молочний альянс» за цікаву, корисну та пізнавальну екскурсію!

 
Олена Барилович 
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook