Студентська наука продовжує розвиватись: відкрила свою роботу студентська конференція з маркетингу
Студентська наука продовжує розвиватись: відкрила свою роботу студентська конференція з маркетингу
17 квітня 2018 року
17 квітня 2018 року відкрила свою роботу науково-практична студентська конференція «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України», яка проводиться в рамках заходів, присвячених 120-річчю НУБіП України.

Роботу конференції відкрила завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі д.е.н., професор Ларіна Я. С., яка наголосила про важливість розвитку студентської науки, актуальність досліджень, які проводяться студентами в межах тем їх бакалаврських і магістерських робіт, про необхідність розвитку маркетингу в усіх аспектах життя та економіки. Ярослава Степанівна побажала успіху, цікавих доповідей та дискусії.
З вітальним словом до студентів звернувся декан факультету аграрного менеджменту Остапчук Анатолій Дмитрович, який наголосив про актуальність розвитку професії маркетолога на ринку праці в Україні, про проблеми збуту, з якими зустрічаються підприємства аграрного сектору, а також побажав студентам плідної праці та цікавих доповідей.
З вітальним словом до студентів звернувся декан факультету аграрного менеджменту Остапчук Анатолій Дмитрович, який наголосив про актуальність розвитку професії маркетолога на ринку праці в Україні, про проблеми збуту, з якими зустрічаються підприємства аграрного сектору, а також побажав студентам плідної праці та цікавих доповідей.


Тематика досліджень студентів була досить цікавою. Під час конференції було піднято актуальні питання розвитку маркетингу у виробництві органічної продукції в Україні, маркетингові дослідження ринків агропродовольчої продукції, проблеми організації впровадження та розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору, особливості впровадження та функціонування інтернет-маркетингу в агросекторі, особливості впровадження та супроводження маркетингових стратегій агропродовольчими підприємствами; маркетингові комунікації та рекламна діяльність сільськогосподарських підприємств, дослідження ринків споживачів, питання розвитку інноваційного маркетингу в агросекторі та інші не менш актуальні питання.
Проаналізувавши доповіді та дослідження студентів було визначено призерів конференції. Ними стали:
I місце – Олександра Соловйова-Румянцева
II місце – Партика Анастасія
III місце – Васюта Владислав та Гаврилюк Ольга.
I місце – Олександра Соловйова-Румянцева
II місце – Партика Анастасія
III місце – Васюта Владислав та Гаврилюк Ольга.





На завершення студентської конференції завідувач кафедри Ярослава Ларіна подякувала студентам за плідну працю і наголосила, що матеріали науково-практичної студентської конференції «Напрями розвитку маркетингу в аграрному секторі економіки України» будуть опубліковані на сайті кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі у вигляді збірника тез доповідей.







Науково-педагогічний колектив кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі щиро дякує студентам та всім присутнім за участь у конференції.
Олена Четверик
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі