Маркетологи НУБіП дебютували на креатив-батлі «Рекламний полігон»

12 березня 2018 року

     Нещодавно пройшов Всеукраїнський креатив-батл «Рекламний полігон 2018», серед 24 команд-учасниць якого були і маркетологи НУБіП. Учасники представили свої ідеї комунікативних кампаній для двох проектів.

     «B.S. (breaking stereotypes)» – саме таку назву ми обрали для своєї команди разом з учасниками магістрами Юлією Огороднік (капітан), Владиславом Васютою, Катериною Гречаною і Вікторією Шишутою. Зазначу, це наш перший досвід участі у подібному заході.
     Перший проект, який був розроблений для компанії Соса Соla, ми виконали у тематиці корпорації та розробили зовнішню рекламу, що встановлювалася поетапно. На першому етапі (до запуску проекту) – це були білборди, які встановлювалися від 3 тижнів до початку запуску платформи, також на цьому етапі було запропоновано встановити куби в парках з сенсорною поверхнею, які допомогли б майбутнім користувачам детальніше ознайомитися з даною платформою. На другому (запуск проекту) – розробили етикетки на пляшку, створили SEO та SMM рекламу. На останньому, третьому (після запуску проекту), – флаєри, реклама лідерами думок та оформлення території в Art Centres.
    Для другого проекту – Welcome kit – був розроблений бренд бук компанії, роздатковий матеріал, оформили приміщення зсередини, а також запропонували рекламу на телебаченні, створення Youtube каналу тощо.

     Було дуже цікаво і цей досвід, думаю, стане нам неодноразово у пригоді. Це був наш дебют і тому дуже приємно, що вдалося гідно представити рідний університет.

Анастасія Партика,
студентка 4-го курсу спеціальності «Маркетинг»

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook