Ректорат: якість практичних і лабораторних занять, наукові дослідження для бізнесу і планування роботи

26 лютого 2018 року

     26 лютого під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося засідання ректорату. Одне з головних питань організації навчального процесу – дотримання температурного режиму в навчальних корпусах та гуртожитках. За інформацією проректора з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерія Іщенка санітарно-гігієнічна ситуація відповідає встановленим нормам. Однак всі декани факультетів і директори ННІ, начальники відповідних служб отримали додаткові інструкції щодо запобігання нештатних ситуацій в зв’язку з низьким температурним режимом. У разі необхідності до розкладу занять будуть внесені зміни, про що повідомлятиметься додатково.

     Проректор з навчальної роботи Сергій Кваша наголосив на зміні акцентів в проведенні профорієнтаційної роботи. Під час візитів до навчальних закладів, зустрічей з вступниками слід презентувати переваги і якість навчального процесу, наукові досягнення вчених університету. У полі зору навчального відділу також питання дотримання академічної доброчесності, оптимізація мережі кафедр, підготовка до випуску фахівців та організація ректорського зрізу знань для четверокурсників.

     Учений секретар Оксана Барановська представила порядки денні засідань ректорату та вченої ради. Час проведення останньої перенесено на 12 годину. Також 2 березня на базі факультету інформаційних технологій відбудеться нарада з планування роботи університету на березень.

     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук зупинився на підготовці до науково-практичної конференції, присвяченої 120-річчю університету, та запрошенні іноземних гостей. Також економічними службами сформований план закупівель на 2018 рік, який завтра розгляне ректорат.

     Перший проректор Ігор Ібатуллін доповів про успішний захист звіту з наукової роботи університету в 2018 році в Міністерстві освіти і науки та запуск нових тематик. Навчально-дослідні господарства провели необхідну підготовку до старту весняних польових робіт.

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Оксані Барановській – підготувати проведення статутних заходів. Сергію Кваші – звернути увагу на якість проведення практичних та лабораторних занять, розробити графік публічних лекцій вчених університету з онлайн трансляцією, організувати відкриття Школи лідерства НУБіП. Начальнику навчального відділу Оксані Зазимко – підготувати ректорський зріз знань для студентів четвертого курсу, провести аналіз відрахувань студентів. Валерію Іщенку – не збавляти темпів реалізації програми енергозбереження. Ігорю Ібатулліну – продовжити активну співпрацю з бізнесом, ініціювати нові дослідження на госпдоговірній основі.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook