Профорієнтаційна робота з слухачами Малої академії наук м. Києва
17 лютого 2018 року у відділенні екології та аграрних наук Київської малої академії наук відбувся другий етап Всеукраїнського конкурсу захисту власних науково-дослідницьких робіт учнів-членів територіального відділення МАН України.
До складу журі конкурсу у секції «Лісознавства та агрономії, охорони довкілля та збалансованого природокористування» та «Ботаніка» відділення «Екології та аграрних наук» було запрошено завідувача кафедри біології лісу та мисливствознавства, к.с.-г.н., доц. Пузріну Н.В. доцента кафедри дендрології та лісової селекції, к.б.н. Білоус С.Ю., доцента кафедри декоративного садівництва та фітодизайну, к.с.-г.н., доцента Дзибу А.А. та старшого викладача кафедри ботаніки, к.б.н. Чурілова А. М. Співробітники прийняли участь в оцінюванні науково-дослідних робіт МАН учнів 8, 9, 10, 11 класів.
Серед учасників конкурсу були учні, які представляли школи та ліцеї м. Києва. Співробітники Навчально-наукового інституту лісового та садово-паркового господарства розповіли слухачам Малої академії наук про НУБіП, велику цікавість серед учнів викликало запрошення до відвідування Музею лісових звірів і птахів ім. професора Салганського О.О. та Ботанічного саду НУБіП. Також учнів було проінформовано про олімпіаду та заходи щодо святкування 120-річчя університету.
До розгляду журі було представлено ряд робіт, які викликали неабияку цікавість та дискусію серед всіх присутніх, зокрема, роботи з збереження лісових екосистем за допомогою лісової сертифікації, розробки портативного флуоритметру для аналізу ефективності фотосинтезу рослин та ще ряд цікавих робіт. Такі заходи дають змогу залучення інтелектуально та творчо обдарованих учнів до науково-дослідницької, експериментальної, пошукової та винахідницької діяльності у різних галузях екології, задоволення потреб старшокласників у професійному самовизначенні і творчій самореалізації відповідно до їхніх інтересів та здібностей, формування, поглиблення, систематизація знань, вмінь, навичок науково-дослідницької роботи школярів у різних галузях екології, ознайомлення учнів з майбутньою пізнавальною діяльністю, побудова схеми та ходу проведення дослідження, виконання науково-дослідницької роботи, аналіз одержаних результатів; формування та підтримка інтелектуального потенціалу у юних дослідників.
Н.В. Пузріна,
завідувач кафедри
біології лісу та мисливствознавства