НПП гуманітарно-педагогічного факультету активно працюють над підвищенням рівня цифрової компетентності: семінар в екзаменаційному центрі «Оксфорд Клас»

13 лютого 2018 року

Добре відомо, що саме ті науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, які усвідомлюють необхідність постійного саморозвитку, самовдосконалення і самореалізації у власній професійній діяльності, здатні розвивати в студентів жагу до пошуку та засвоєння нових знань і формувати вміння навчатися впродовж життя. В умовах оновлення системи національної вищої освіти підвищення рівня цифрової культури й компетентності викладачів є однією із беззаперечних засад удосконалення їхньої професійної майстерності. Саме високий рівень сформованості цифрової компетентності викладачів забезпечує впевнене, критичне та відповідальне використання і взаємодію з інноваційними цифровими технологіями для навчання, роботи та активної участі в життєдіяльності суспільства.

Зважаючи на необхідність розповсюдження позитивного внеску цифрових технологій в освітній процес сучасних вишів та усвідомлюючи вимоги сьогодення, викладачі кафедр романо-германських мов і перекладу, методики навчання та управління навчальними закладами, англійської філології намагаються постійно розвивати цифрову культуру й удосконалювати власну цифрову компетентність. Так, 9 січня 2018 року Малихін О. В., Гриценко І. С., Рубінська Б. І., Ковальчук В. І., Данкевич Л. Р., Розгон І. Ю., Патернак Т. А., Арістова Н. О. взяли участь у семінарі на тему «Using IT-technologies in the classroom», організованому авторизованим платиновим екзаменаційним центром Cambridge English Language Assessment «Оксфорд Клас», який є офіційним партнером центру вивчення іноземних мов гуманітарно-педагогічного факультету НУБіП України.

Юлія Гусак – методист екзаменаційного центру Cambridge English Language Assessment «Оксфорд Клас», підготувала цікавий навчально-практичний семінар, присвячений безмежним можливостям відкритих освітніх електронних ресурсів.

Одним з таких потужних ресурсів, з можливостями якого Юлія Гусак ознайомила учасників семінару, є інноваційна платформа Kahoot. Зважаючи на те, що перевагами платформи Kahoot є її адаптивність, інтерактивність навчання, реалізація можливостей комп’ютерної візуалізації навчальної інформації, розвиток інтелектуального і творчого потенціалу студентів, її застосування під час аудиторних і позааудиторних занять може забезпечити інтерактивну взаємодію між усіма учасниками освітнього процесу, сприяти підвищенню мотивації навчання, розкриттю критичного мислення та творчого потенціалу студентів, а також формуванню якостей успішних інноваторів.

 

Під час семінару всі присутні дійшли згоди, що звернення до відкритих електронних ресурсів дає змогу забезпечувати адаптивність, інтерактивність, візуалізацію навчання, активно впливати на формування сукупності ключових і предметних компетентностей, що пов’язані з розвитком готовності студентів до прийняття спільних рішень, самостійності, допитливості, ініціативності, дисциплінованості й відповідальності, а також суттєво підвищити якість підготовки майбутніх фахівців різних спеціальностей і їх конкурентоспроможності на сучасному ринку праці.

 

Броніслава Рубінська,
к. пед. н., доцент кафедри
романо-германських мов і перекладу

Василь Ковальчук,
д. пед. н., завідувач кафедри
методики навчання та
управління навчальними закладами

Тетяна Пастернак,
к. філол. н., доцент кафедри англійської філології
кафедри англійської філології

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook