Конкурс студентських інвестиційних проектів на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту

13 грудня 2017 року

12 грудня 2017 року на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту факультету аграрного менеджменту пройшов І етап конкурсу студентських інвестиційних проектів.

З вітальним словом до учасників конкурсу звернулися завідувач кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту, член-кореспондент НАН України, доктор економічних наук, професор Лідія Шинкарук та декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук, які вітаючи студентів з першим кроком на шляху до розроблення власних проектів, наголосили на важливості роботи у команді і подальшої реалізації проектів.

Для оцінювання представлених проектів до складу журі кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту запросила експертів з бізнес-проектування, серед яких: проектний менеджер, консультант Голови Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва Ростислав Лукач, генеральний директор благодійного фонду Георгія Логвинського «Інноваційні технології майбутнього» Володимир  Вовк, представник бізнес-акселератора Radar Tech Марія Романова.

Магістри освітньої програми «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами» та студенти третього курсу, члени студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення»,  представили на розгляд журі 13 соціальних та бізнес-проектів, окремі з яких відзначено у номінаціях.  

«Coworking AGROSPASE» – це соціальний проект гуртківців зі створення коворкінг-центру з метою організації креативного арт-простору для наукової творчості студентів в позааудиторному комфортному оточенні та сприяння неформальної освіти й самоосвіти у стінах університету. Слоган проекту: «Мінімальне місце для максимальних можливостей». Реалізація такого проекту дозволить створити місце для проведення тренінгів, воркшопів та зустрічей з коучерами, налагодження комунікації та обміну інформації між студентами та викладачами, інформування студентів про сучасні науково-технічні тенденції, підтримки наукових проектів студентів та сприятиме створенню та розвитку нових ідей.

Основними завданнями другого соціального проекту «Individual & creative school (I&C)», представленого командою магістрів як «Школа лідерства», визначено: набуття студентами, діючими підприємцями, початківцями та потенційними підприємцями знань і навиків, яких вимагає сучасний ринок,  вміння застосовувати їх у подальшій роботі та приймати  ефективні рішення як у стандартних, так і в непередбачуваних, ризикованих ситуаціях. Превагами проекту розробники визначили: безкоштовне навчання; зручне місцерозташування; використання креативних форм навчання; максимальну практичну спрямованість навчання; високопрофесійну команду викладачів зі значним досвідом у бізнесі та консалтингу; навчальне середовище, яке сприяє формуванню кола професійного спілкування; зручний формат навчання; надання консультаційних послуг по студентській мобільності.

Соціальний проект «Центр професійної орієнтації» представила лідер команди магістрів Анна Беспалько. Мета проекту – створення навчально-виховного центру, спрямованого на підготовку учнів до професійного самовизначення і вибору професії на основі надання повної інформації про спеціальності та професії, дослідження та ознайомлення з потребами ринку праці, допомоги у розкритті інтелектуальних здібностей та набутті комунікативних навиків, здійсненні та реалізації свого вибору. У рамках реалізації проекту розробники планують: надання допомоги учням старших класів у визначенні профільного навчального закладу; проектування життєвого самовизначення й вибору спеціальності (професії)  на основі професійних профілів; визначення рівня обов'язкових досягнень учнів у різних  предметних галузях підготовки; визначення професійної складової в навчальних планах; визначення схильності учнів до виконання певного виду робіт; надання інформації щодо ВНЗ (профілізація, рейтинг, можливості працевлаштування після одержання диплому).

Представлені бізнес-проекти показали різноплановість та нестандартність ідей магістрів  та шляхів їхньої реалізації у різних сферах господарської діяльності. Палку дискусію експертів викликав проект «Фазан 2017», який представила команда магістрів, основною метою визначивши збільшення популяції фазанів в Україні та забезпечення ринку дієтичного харчування м’ясом фазанів. Наслідками реалізації проекту розробниками визначено: забезпечення закладів екзотичної кухні, ресторанів, готелів свіжим, незамороженим та екологічно чистим м’ясом фазанів у  Київській області та прилеглих регіонах; підвищення доступності для споживачів внаслідок наявності дешевшого вітчизняного м’яса замість купівлі дорогого імпортного; постачання більш корисного та якісного фазанячого м’яса (замість іншої птиці) у лікувальні центри; створення робочих місць; підвищення лояльності споживачів до даного типу птиці.

Розробники проекту «Органічна молочна ферма», мета якого забезпечення населення якісною, безпечною, доступною вітчизняною сільськогосподарською продукцією, та реалізація її на ринки ЄС, визначили досить амбіційні завдання для його реалізації. Проект спрямований на: становлення Іміджу України як виробника органічної сільськогосподарської продукції; забезпечення продовольчої безпеки України; поліпшення добробуту громадян України; збільшення кількості площ органічного землеробства; підвищення кількості поголів'я ВРХ України; створення потужного гравця на ринку органічної продукції.

Серед основних завдань проекту «Козяча ферма: виробництво сиру «Coeur-de-Chevre»: збільшити виробництво і споживання козячого сиру – біопродукції, орієнтованої на споживачів із середнім та вище середнього рівнями доходів; впровадження унікальної технології переробки козячого молока; розширення асортименту козячого сиру; підвищення культури споживання сирів; розширення споживання для людей з лактозною недостатністю. Короткостроковими наслідками від реалізації проекту розробниками визначено: підвищення якості харчування українських споживачів; зростання споживання молочної продукції серед людей із проблемами перетравлення лактози; збільшення виробництва та споживання козячого сиру в Київській області.

Метою проекту «Olars. Green & Salats» з вирощування екологічно чистої зелені та салатів Ольга Лазарищак визначила забезпечення українського ринку екологічно чистою зеленю та салатами. Проект покликаний вирішити такі завдання: збільшення кількості людей, які будуть вживати цілий рік органічну зелень та салати; вирішення проблеми вживання неякісних продуктів. У довгостроковій перспективі наслідки проекту є: забезпечення ринку України органічною зеленю та салатами; отримання європейського сертифікату якості продукції; експорт продукції на ринки Європейських країн; зменшення споживання продукції з великим вмістом нітратів.

Створення кіберспортивної школи запропонувала команда розробників проекту «YOUNG GAMING» з метою долучення дітей до занять E-sport та забезпечення контролю за проведенням часу за комп’ютером, а середній перспективі: створення власної кіберспортивної команди та скаутинг випускників школи; започаткування нових турнірів  та участь у вже наявних міжнародних турнірах; планування  надання  послуг Game-кафе. Основним завданням проекту розробники визначили посилення впливу на соціальну обізнаність оточення щодо сприйняття кіберспорту, як можливості проведення вільного часу та розвитку спортивної кар’єри. Доцільність реалізації проекту ґрунтується на конкурентних перевагах кіберспорту, серед яких: можливість проявити себе людям з обмеженими можливостями; відсутність гендерної нерівності; доступність; практично повна відсутність аналогів в Україні; можливість отримання високих доходів. «Якщо ти отримуєш гроші – це вже професія, а не розвага», – наголошують автори проекту.

Команда магістрів, у складі якої магістри з базовою вищою юридичною та економічною освітою запропонували актуальний в умовах швидкого зростання тарифів на енергоносії проект СЕС «Новоолександрівка» зі встановлення сонячної електростанції  в Миколаївській області. Проект спрямований на вирішення питання дефіциту джерел альтернативної енергетики в регіоні. Розробники виходять з того, що в результаті реалізації проекту досягається мета створення джерел альтернативної енергетики – одного з найважливіших питань національної та глобальної безпеки, оскільки чим раніше почнеться повномасштабний перехід на економічно вигідну та екологічно безпечну альтернативну енергетику, тим менший ризик енергетичної кризи.

Проект «Аграрний клімат-комплекс» членів студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення», представлений Златою Порфіленко і Вікторією Вовк, студентами третього курсу, спрямований на будівництво клімат-комплексу та штучне створення несприятливих кліматичних для експериментальних посівів у тепличних умовах. Даний проект прийнято аграрною компанією для розгляду щодо фінансування.

 

За результатами конкурсу експерти відзначили проекти у окремих номінаціях.

Перемогу у номінації «За креативну ідею» отримали кіберспортивна школа «YOUNG GAMING» та проект «Козяча ферма: виробництво сиру «Coeur-de-Chevre».

У номінації «За кращу презентацію проекту» переможцями стали проект «Фазан 2017» та «Аграрний клімат-комплекс».

У номінацію «Соціальний проект» увійшли всі три соціальні проекти: «Coworking AGROSPASE», «Individual & creative school (I&C)», «Центр професійної орієнтації».

У номінації «За кращу ідею у сфері АПК» відзначено проекти  «Olars. Green & Salats», «Органічна молочна ферма».

Проект СЕС «Новоолександрівка» отримав перемогу у номінації «За кращу ідею вирішення екологічних проблем».

У якості бонусу, генеральний директор благодійного фонду Георгія Логвинського «Інноваційні технології майбутнього», Володимир  Вовк вручив розробникам проектів, які найбільше вразили журі, сертифікати для проходження курсів та тренінгів від Isaac Pintosevich Systems. Можливість розширити горизонти своїх знань щодо системного розвитку особистості та бізнесу отримали розробники проекту по виробництву екологічно чистої зелені та салатів, кіберспортивної школи та проекту «Аграрний клімат-комплекс».

Вітаючи студентів з першим кроком у реалізації своїх задумів Лідія Шинкарук та члени журі побажали усім командам завершити роботу над проектами і успішно представити їх у ІІ етапі конкурсу, який відбудеться навесні 2018 року.

 

Ірина Барановська, Тетяна Лобунець


Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook