Кращі студентські інвестиційні проекти обирали на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту

12 грудня 2017 року

     12 грудня 2017 року на кафедрі виробничого та інвестиційного менеджменту факультету аграрного менеджменту пройшов І етап конкурсу студентських інвестиційних проектів.
     Учасників вітали завідувач кафедри виробничого та інвестиційного менеджменту Лідія Шинкарук та декан факультету аграрного менеджменту Анатолій Остапчук, які наголосили на важливості роботи у команді і подальшої реалізації проектів.
     Для оцінювання представлених проектів до складу журі кафедра виробничого та інвестиційного менеджменту запросила експертів з бізнес-проектування – проектного менеджера, консультанта голови Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва Ростислава Лукача, генерального директора благодійного фонду Георгія Логвинського «Інноваційні технології майбутнього» Володимира Вовка і представника бізнес-акселератора Radar Tech Марію Романову.

     Магістри освітньої програми «Управління інвестиційною діяльністю та міжнародними проектами» та третьокурсники-члени студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення» представили на розгляд журі 13 соціальних та бізнес-проектів, окремі з яких відзначено у номінаціях.

     «Coworking AGROSPASE» – це соціальний проект гуртківців зі створення коворкінг-центру для організації креативного арт-простору для наукової творчості студентів в позааудиторному комфортному оточенні та сприяння неформальної освіти й самоосвіти у стінах університету. Слоган проекту – «Мінімальне місце для максимальних можливостей». Його реалізація дозволить створити місце для проведення тренінгів, воркшопів та зустрічей з коучерами, налагодження комунікації та обміну інформації між студентами та викладачами, інформування студентів про сучасні науково-технічні тенденції, підтримки наукових проектів студентів та сприятиме створенню та розвитку нових ідей.

     Основними завданнями другого соціального проекту «Individual & creative school (I&C)», представленого командою магістрів як «Школа лідерства», визначено: набуття студентами, діючими підприємцями, початківцями та потенційними підприємцями знань і навиків, яких вимагає сучасний ринок, вміння застосовувати їх у подальшій роботі та приймати ефективні рішення як у стандартних, так і в непередбачуваних, ризикованих ситуаціях. Превагами проекту розробники визначили безкоштовне навчання; зручне місцерозташування; використання креативних форм навчання; максимальну практичну спрямованість навчання; високопрофесійну команду викладачів зі значним досвідом у бізнесі та консалтингу; навчальне середовище, яке сприяє формуванню кола професійного спілкування; зручний формат навчання; надання консультаційних послуг по студентській мобільності.

     Соціальний проект «Центр професійної орієнтації» представила лідер команди магістрів Анна Беспалько. Мета проекту – створення навчально-виховного центру, спрямованого на підготовку учнів до професійного самовизначення і вибору професії на основі надання повної інформації про спеціальності та професії, дослідження та ознайомлення з потребами ринку праці, допомоги у розкритті інтелектуальних здібностей та набутті комунікативних навиків, здійсненні та реалізації свого вибору. У рамках реалізації проекту розробники планують надання допомоги учням старших класів у визначенні профільного навчального закладу; проектування життєвого самовизначення й вибору спеціальності (професії) на основі професійних профілів; визначення рівня обов'язкових досягнень учнів у різних предметних галузях підготовки; визначення професійної складової в навчальних планах; визначення схильності учнів до виконання певного виду робіт; надання інформації про виші (профілізація, рейтинг, можливості працевлаштування після одержання диплому).

     Представлені бізнес-проекти показали різноплановість та нестандартність ідей магістрів та шляхів їхньої реалізації у різних сферах господарської діяльності.
     Палку дискусію експертів викликав проект «Фазан 2017», яку представила команда магістрів, основною метою визначивши збільшення популяції фазанів в Україні та забезпечення ринку дієтичного харчування м’ясом фазанів. Ціллю розробники визначили забезпечення закладів екзотичної кухні, ресторанів, готелів свіжим, незамороженим та екологічно чистим м’ясом фазанів у Київської області та прилеглих регіонах; підвищення доступності для споживачів внаслідок наявності дешевшого вітчизняного м’яса замість купівлі дорогого імпортного; постачання більш корисного та якісного фазанячого м’яса (замість іншої птиці) у лікувальні центри; створення робочих місць; підвищення лояльності споживачів до цього типу птиці.

     Розробники проекту «Органічна молочна ферма», мета якого забезпечення населення якісною, безпечною, доступною вітчизняною сільськогосподарською продукцією, та реалізація її на ринки ЄС, визначили досить амбіційні завдання для його реалізації. Проект спрямований на становлення іміджу України як виробника органічної сільськогосподарської продукції, забезпечення продовольчої безпеки України, поліпшення добробуту українців, збільшення кількості площ органічного землеробства, збільшення кількості поголів'я ВРХ, створення потужного гравця на ринку органічної продукції.

  

     Серед основних завдань проекту «Козяча ферма: виробництво сиру «Coeur-de-Chevre» збільшити виробництво і споживання козячого сиру – біопродукції, орієнтованої на споживачів із середнім та вище середнього рівнями доходів; впровадження унікальної технології переробки козячого молока; розширення асортименту козячого сиру; підвищення культури споживання сирів; розширення споживання для людей з лактозною недостатністю. Короткостроковими наслідками від реалізації проекту розробниками визначено підвищення якості харчування українських споживачів, зростання споживання молочної продукції серед людей із проблемами перетравлення лактози, збільшення виробництва та споживання козячого сиру в Київській області.

     Метою проекту «Olars. Green & Salats» з вирощування екологічно чистої зелені та салатів Ольга Лазарищак визначила забезпечення українського ринку екологічно чистою зеленю та салатами. Проект покликаний збільшити кількість людей, які вживатимуть органічну зелень та салати і вирішити проблему вживання неякісних продуктів. У довгостроковій перспективі - забезпечення ринку України органічною зеленю та салатами; отримання європейського сертифікату якості продукції; експорт продукції на ринки Європейських країн; зменшення споживання продукції з великим вмістом нітратів.
     Створення кіберспортивної школи запропонувала команда розробників проекту «YOUNG GAMING», маючи на меті долучити дітей до занять E-sport та забезпечити контроль за проведенням часу за комп’ютером, а у середній перспективі – створити власну кіберспортивну команду та скаутинг випускників школи; започаткувати нові турніри та забезпечити участь у вже наявних міжнародних турнірах; надавати послуги Game-кафе. Основним завданням проекту розробники визначили посилення впливу на соціальну обізнаність оточення щодо сприйняття кіберспорту, як можливості проведення вільного часу та розвитку спортивної кар’єри. Доцільність реалізації проекту ґрунтується на конкурентних перевагах кіберспорту, серед яких можливість проявити себе людям з обмеженими можливостями, відсутність гендерної нерівності, доступність, практично повна відсутність аналогів в Україні, можливість отримання високих доходів. «Якщо ти отримуєш гроші – це вже професія, а не розвага», – наголошують автори.

     Команда магістрів, у складі якої магістри з базовою вищою юридичною та економічною освітою запропонували актуальний в умовах швидкого зростання тарифів на енергоносії проект СЕС «Новоолександрівка» зі встановлення сонячної електростанції в Миколаївській області, була націлена на вирішення питання дефіциту джерел альтернативної енергетики в регіоні. Розробники виходять з того, що в результаті реалізації проекту досягається мета створення джерел альтернативної енергетики – одного з найважливіших питань національної та глобальної безпеки, оскільки чим раніше почнеться повномасштабний перехід на економічно вигідну та екологічно безпечну альтернативну енергетику, тим менший ризик енергетичної кризи.

     Проект «Аграрний клімат-комплекс» членів студентського наукового гуртка «Менеджмент і сьогодення», представлений третьокурсницями Златою Порфіленко і Вікторією Вовк, спрямований на будівництво клімат-комплексу та штучне створення несприятливих кліматичних для експериментальних посівів у тепличних умовах. Даний проект прийнято аграрною компанією для розгляду щодо фінансування.
 

  

     За результатами конкурсу експерти відзначили проекти у окремих номінаціях.
     Перемогу у номінації «За креативну ідею» отримали кіберспортивна школа «YOUNG GAMING» та проект «Козяча ферма: виробництво сиру «Coeur-de-Chevre», «За кращу презентацію проекту» – «Фазан 2017» та «Аграрний клімат-комплекс». «За кращу ідею у сфері АПК» – «Olars. Green & Salats» і «Органічна молочна ферма», «За кращу ідею вирішення екологічних проблем» – проект СЕС «Новоолександрівка».

     А от у номінацію «Соціальний проект» увійшли всі три представлені проекти.
     У якості бонусу Володимир Вовк вручив розробникам проектів, які найбільше вразили журі, сертифікати для проходження курсів та тренінгів від Isaac Pintosevich Systems. Можливість розширити свої знання щодо системного розвитку особистості та бізнесу отримали розробники проекту з виробництва екологічно чистої зелені та салатів, кіберспортивної школи та проекту «Аграрний клімат-комплекс».

     Вітаючи студентів з першим кроком у реалізації своїх задумів, Лідія Шинкарук та члени журі побажали їм завершити роботу над проектами і успішно представити їх у ІІ етапі конкурсу, який відбудеться навесні 2018 року.

Ірина Білоус

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook