Гуртківці кафедри соціальної роботи та психології ознайомилися з основами психологічної допомоги особистості в роботі соціального педагога
Цього тижня відбулося чергове засідання наукового гуртка «Актуальні проблеми педагогіки та психології».
Тож його учасники обговорили тематику і основні питання організації емпіричних досліджень з психології, розглянули проблеми зв’язку теорії і практики у соціальній та віковій психології, а також особливості використання психологічних знань у роботі вчителя, шкільного психолога, соціального педагога.
Потому гуртківці зустрілися з Людмилою Киричевською, яка вже п’ять років працює соціальним педагогом у Лугинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 Лугинського району Житомирської області.
Людмила Петрівна розповіла про власний досвід педагогічної, психологічної, психотерапевтичної та соціальної допомоги дітям з групи ризику, неблагополучним сім’ям, дітям-сиротам тощо. Вона підкреслила важливість знання соціальним педагогом основних закономірностей розвитку особистості на всіх вікових етапах, психологічних особливостей формування стосунків у соціумі тощо.
Арт-терапія, на її думку, є найбільш вдалим методом інтеграції дітей у суспільство. Вона розповіла про власні успіхи у використанні таких методів психологічної допомоги особистості як лялькотерапія, пісочна терапія, казкотерапія, музична терапія, психогімнастика тощо.
Керівник гуртка і студенти-члени гуртка щиро подякували Людмилі Петрівні за зустріч.
Анжеліка Шамне,
керівник гуртка, професор
кафедри соціальної роботи та психології