Практики: четвертокурсники-філологи проявили себе як знаючі і творчі вчителі
Закінчилася тритижнева виробнича педагогічна практика четвертокурсників, які опановують спеціальність «Філологія». Її базами були спеціалізована школа № 80, еколого-природничий ліцей № 116 і школи, у яких студенти проходять практику за місцем їхнього проживання.
Ще до початку практики перед студентами було поставлено цілу низку завдань. Зокрема, ознайомитись із школою, її традиціями, навчально-методичним забезпеченням викладання іноземної мови (навчальними планами, програмами, тестами тощо), відвідати уроки вчителів, до яких прикріплені студенти, скласти тематичні плани-конспекти уроків, підготувати завдання для самостійної роботи. А потім провести власні заняття і позакласний захід (до яких виготовити наочність і роздатковий матеріал) та відвідати і проаналізувати заняття своїх колег-однокурсників.
Хочеться відмітити, що відкриті уроки, які провели наші студенти засвідчили, як успішно вони оволоділи методикою викладання іноземних мов, зокрема англійської. Вони продемонстрували хороші знання мови, проявили себе як знаючі і творчі вчителі, проводили цікаві уроки, заохочували учнів до дискусії на різні теми, тим самим розвиваючи їх монологічне і діалогічне мовлення, достатньо часу приділяли позакласній і виховній роботі, намагаючись знайти індивідуальний підхід до кожного учня.
Приємно, що вчителі і адміністрація шкіл, де проходили практику наші філологи дали позитивні відгуки про їхню підготовку і роботу.
Олександр Малихін,
завідувач кафедри
романо-германських мові перекладу,
Любов Козуб,
доцент