Нарада деканів факультетів та директорів ННІ: акцент на роботі кафедр

8 вересня 2015 року

     7 вересня відбулася чергова нарада з деканами факультетів та директорами ННІ.
     Нараду розпочав проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша, який зосередив увагу присутніх на початку 2015-2016 навчального року. Він підбив підсумки проведення Дня знань, яке залишило приємні спогади.

     Проректор підкреслив, що початок навчального року вказав на відсутність злагодженої роботи в організації освітнього процесу. Зокрема, зафіксовані випадки відсутності студентів і викладачів на заняттях, що є недопустимим. Найбільше занепокоєння викликає навчання в магістратурі. Основним обов’язком студентів денної форми є стовідсоткове відвідування занять та виконання навчального плану, наголосив Сергій Кваша. А декани та директори ННІ мають контролювати цей процес і нести особисту відповідальність за будь-які відхилення від встановлених правил навчання в університеті.

    

     Разом з тим, основне питанням нарадиорганізація роботи кафедр університету. Кафедра – це ключова структурна одиниця, від роботи якої залежить якість освітнього процесу. Про це йтиметься і на зустрічі керівництва вишу із завідувачами кафедр 8 вересня. Напередодні навчальним відділом було проведено анкетування завідувачів, про результати якого доповіла начальник навчального відділу Оксана Зазимко.

     На нараду завітав і проректор з навчально-наукової роботи, правових та соціальних питань Володимир Курило, який проінформував присутніх про відновлення діяльності громадського формування «Університетська варта», основним завданням якого є охорона громадського порядку.
     Сергій Кваша наголосив на формуванні планів роботи рад роботодавців університету. Проректор підкреслив, що співпраця з роботодавцями має вимірюватися не кількісними показниками організації зустрічей, засідань, нарад, а якісними – залучення студентів до практичного навчання, надання робочих місць тощо.

     Тетяна Кіщак, директор бібліотеки, повідомила присутніх про проведення занять для студентів з інформаційної культури, метою яких є інформування про різноманіття електронних баз та доступу до них. Також вона наголосила на співпраці деканатів із бібліотекою при підготовці акредитаційних справ, в яких окремим розділом зазначається наповнення навчального процесу літературою та періодичними виданнями щодо відповідних спеціальностей.

    

     Далі мова йшла про необхідність прискорення процесу формування наказів: перевідних, формування академічних груп, призначення стипендій, навчання за індивідуальним навчальним планом (2, 3 курс, підсадка), оформлення документів літнього семестру, акредитацію спеціальностей.

     Начальник навчально-методичного відділу Лариса Кліх звернулась до деканів та директорів із проханням призначити відповідальних від факультетів та інститутів щодо постійного наповнення бази ЄДЕБО. Її доповнив проректор, що керівники також мають визначитись із призначенням своїх заступників із питань спортивно-масової роботи.

     Про хід видачі студентських квитків для студентів контрактної форми навчання та прискорення процесу оплати за навчання, а також оформлення банківських карток студентами доповідала Оксана Зазимко.
     Начальник відділу магістерських програм Олена Колеснікова нагадала присутнім про терміни проведення спільної атестації магістрів, які беруть участь у комплексній тематиці магістерських робіт, внесення відповідних записів до паспортів комплексної тематики та подачі до відділу результатів атестації у вигляді витягів із протоколів засідань робочих груп до 16 вересня.

     На завершення обговорили питання формування навчальних лабораторій та подачі заявок на відповідне їх фінансування.

Людмила Макодзей,
Олена Колеснікова

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook