Ректорат: якість заочної та дистанційної освіти, Форум «SEB-2025» та вступ до аспірантури

22 вересня 2025 року під головуванням ректора Вадима ТКАЧУКА відбулося засідання ректорату.


Про стан заочної та дистанційної освіти в університеті доповіли керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК та начальник відділу регіонального розвитку, координації діяльності ВСП, дистанційної освіти та заочного навчання Наталія ОВДІЙ. Вони закцентували на показниках вступу, динаміці відрахування, реалізації освітніх програм. Завданнями тут є формування навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів за заочною та дистанційними формами на кожен рік вступу, контролювати внесення необхідної інформації до системи «Електронний деканат», завершити створення та наповнення ЕНК.


 


 


 


Проректор з наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА повідомила про хід підготовки до проведення Форуму «SEB-2025». Вже зареєструвалося 42 учасники від бізнесу. Протягом тижня буде остаточна редакція програми заходу.


 

 

 


 

 

 


Також проректор доповіла про перебіг вступної кампанії до аспірантури. Університет виборов 182 місця державного замовлення і вже має 236 заяв як за державною формою, так і за контрактною. Оксана ТОНХА закцентувала й на динаміці подання наукових проектів для участі в конкурсі на державне фінансування.


Результати анкетування студентів першого курсу представив керівник центру забезпечення якості освіти Ярослав РУДИК. Студентів запитали про джерела інформації, звідки вони дізналися про університет, і тут першість має офіційний сайт, фактори, які вплинули на вибір закладу вищої освіти, очікування від навчання, позанавчальної діяльності. 


 


 


 


Декани факультетів землевпорядкування Тарас ЄВСЮКОВ, конструювання і дизайну Зиновій РУЖИЛО та інформаційних технологій Ігор БОЛБОТ доповіли про стан відвідування занять студентами. Серед викликів — виїзд студентів за кордон, зміна місця проживання, а отже і навчання тощо.


 


 


Результати роботи підготовчих курсів у минулому році та завдання на поточний рік представив керівник центру розвитку кар’єри Сергій КОВАЛЕВСЬКИЙ


 

 


 

 


 


 


Проректор з науково-педагогічної роботи та адміністративно-господарської діяльності Володимир ЄВТУШЕНКО запевнив у готовності інфраструктури до опалювального сезону. Також він повідомив про ремонтні роботи, які наразі тривають в університеті. 


 


 


Про підготовку та подання заявок на міжнародні грантові проекти доповів проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр ЛАБЕНКО


 


 


Потому розпочали нараду з планування. Заходи та події, а також завдання, які мають бути реалізовані в жовтні, представили проректори з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації Олена ГЛАЗУНОВА, науково-педагогічної роботи та розвитку Сергій КВАША, наукової роботи та інноваційної діяльності Оксана ТОНХА, науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Олександр ЛАБЕНКО, науково-педагогічної роботи та економічних питань Тетяна КОСТЮК, науково-педагогічної роботи та адміністративно-господарської діяльності Володимир ЄВТУШЕНКО. Учений секретар Оксана БАРАНОВСЬКА презентувала узагальнений план. Документ традиційно буде розміщений на офіційному сайті університету.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

 

Пресслужба