Викладачем кафедри менеджменту ім. професора Й.С.Завадського Ольгою Тімченко проведено відкриту лекцію

4 вересня 2024 року

4 вересня 2024 року на кафедрі менеджменту ім. Й.С. Завадського Національного університету біоресурсів і природокористування України відбулася відкрита лекція кандидата економічних наук, доцента Тімченко Ольги Леонідівни з дисципліни Бренд-менеджмент на тему «Позиціонування та бренд-менеджмент».

На лекції було розкрито наступні актуальні питання: поняття та структура ідентичності бренду, основи позиціонування бренду, принципи та процес позиціонування бренду, стратегії позиціонування бренду.
До відкритої лекції долучилися магістри 2 курсу спеціальності 242 «Туризм і рекреація», ОП «Міжнародний туристичний бізнес», науково-педагогічні працівники та всі бажаючі.

Дисципліна «Бренд-менеджмент» є складовою єдиної економічної науки і професійної підготовки майбутніх управлінців, а також передумовою забезпечення цілісного розуміння і сприйняття процесів формування бренду та торгової марки на національному та зарубіжному ринках у будь-якій сфері діяльності.
Навчальна мета курсу сформувати у студентів систему знань щодо позиціювання бренду як унікальної торгової пропозиції, виробляти вміння студентів самостійно та логічно мислити, розуміти та застосовувати методи брендингу у реальному та віртуальному просторі для забезпечення зростання вартості бренду, підвищення іміджу підприємства, а також закласти навички практичного застосування отриманих знань.
За результатами прочитаної лекції викладачі та студенти провели анкетування щодо оцінювання якості проведення лекційного заняття. Із отриманих даних можна констатувати, що лекція була проведена на високому рівні, про що свідчать результати анкетування.

 

Вікторія Сотник,
доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook