Презентація постерних доповідей студентів-екологів 4-го курсу

20 листопада 2024, 14:45

Вже котрий рік поспіль стає традиційним проведення підсумкового заняття із дисципліни «Основи наукових досліджень» у вигляді демонстрації постерів студентами. Головним завданням набутих знань, вмінь і компетенцій молодими людьми на парах є підготовка щодо належного оформлення складових бакалаврських кваліфікаційних робіт крізь призму висвітлення тих структурних елементів, які мають бути, відповідно до затверджених вимог. У зв’язку із цим 14 листопада в аудиторії 73 відбулися постерні доповіді-презентації студентів 4-го курсу спеціальності 101 «Екологія» за темами їх дипломних робіт.

Особливі вимоги викладача дисципілни Віти СТРОКАЛЬ, доцента кафедри екології агросфери та екологічного контролю, стосувалися до оформлення плакатів – правильного розміщення, оформлення та наявності необхідних елементів, таких як «Тема роботи», «Виконавець і керівник», «Актуальність», «Мета і завдання», «Об’єкт та предмет досліджень», «Результати досліджень» та «Висновки». Велику увагу педагог приділяла щільності заповнення робочого об’єму постеру, його візуалізації, розмірам шрифта як назвам елементів, так і його змісту. Запрошеним незалежним експертом для оцінювання робіт студентів став Євгеній БЕРЕЖНЯК, доцент цієї ж випускової кафедри.

Слід зазначити, що тематика бакалаврських робіт була надзвичайно різноманітною і охоплювала багато аспектів впливу антропоненної діяльності чи воєнних дій на природні ресурси, зокрема водні, види й типи їх сучасних забруднень та можливі напрямки відновлення постраждалих екосистем. Студенти, які доповідали, продемонстрували високий рівень знань у виборі методичних підходів, творчі здібності щодо загального оформлення і візуалізації постерів, вміння доповідати в аудиторії перед своїми сокурсниками.

 
У підсумку, хочеться відмітити, що подібні заняття дуже необхідні для молоді, оскільки на таких «захистах» вони здобувають новий цінний практичний досвід виступів, отримують слушні поради викладачів щодо правильності вибору методичних підходів, методів досліджень або ж фіксують корисні ідеї, яким чином можна якісно підсилити роботу, маючи обмежені інструментальні можливості.
 
 
І наостанок хочеться побажати четвертокурсникам, отримані знання із дисципліни й надалі розвивати та максимально реалізувати у своїх бакалаврських роботах.  
 
Євгеній БЕРЕЖНЯК
Віта СТРОКАЛЬ
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook