Гуманітарії відзначають Всесвітній день охорони ментального здоров'я та Всесвітній день інклюзивності
Гуманітарії відзначають Всесвітній день охорони ментального здоров'я та Всесвітній день інклюзивності
10 жовтня 2024 року
10 жовтня у Світі відзначають Всесвітній день охорони ментального здоров'я та Всесвітній день інклюзивності. Науково-педагогічні працівники та студенти випускової кафедри соціальної роботи та реабілітації доєднуються своїми заходами до світової спільноти. Сьогодні ми знову привертаємо увагу до актуальності і архіважливості питань турботи про власне психічне здоров'я, особливо в умовах війни та важливості створення інклюзивного середовища, де кожна людина, незалежно від своїх особливостей має рівні можливості для навчання, праці, відпочинку, самореалізації.
Студентки третього курсу кафедри соціальної роботи та реабілітації Валерія Тарасенко та Людмила Бурдужа провели для першокурсників тренінг на тему «Як підготуватися до іспитів та заліків без стресу». Захід відбувся в межах практичних занять із дисципліни «Тренінг групової згуртованості», де студентки мали завдання організувати та провести тренінг для першокурсників, спрямований на подолання стресу та розвиток навичок ефективної підготовки до сесії.
Тренінг розпочався з міні-лекції, під час якої старшокурсниці поділилися власними методами підготовки до іспитів. Вони акцентували увагу на важливості правильного планування часу, організації відпочинку та розподілу навчального матеріалу. Учасникам нагадали про значення здорового сну, фізичної активності та збалансованого харчування для підтримання емоційної рівноваги. Тренінгове заняття було інтерактивним: студенти активно обговорювали власний досвід і ділилися своїми стрес-факторами.
Однією з ключових вправ тренінгу стала вправа «Ім’я та стрес-фактор», яка допомогла учасникам визначити, що саме викликає у них тривогу перед іспитами. Обговорення цих аспектів сприяло створенню безпечної атмосфери для подолання страхів і хвилювань.
Також під час вправи «Картки очікування» першокурсники формулювали свої питання та виклики, що дозволило лекторкам краще адаптувати поради під конкретні потреби аудиторії.
Фінальна частина тренінгу була присвячена дихальним вправам. Валерія та Людмила продемонстрували техніки глибокого дихання, які допомагають знизити рівень стресу та підвищити концентрацію перед важливими подіями. Учасники змогли одразу випробувати ці методи на практиці та відчути їх ефективність.
Захід пройшов у дружній та підтримуючій атмосфері, а першокурсники отримали практичні поради, що допоможуть їм впевнено долати стресові моменти. Тренінг став важливим кроком до адаптації нових студентів в освітньому процесі та продемонстрував згуртованість студентської спільноти кафедри.
Для студенток третього курсу цей тренінг також став важливим етапом у професійному розвитку, дозволивши їм закріпити навички організації тренінгів і взаємодії з різними групами.
Валерія ТАРАСЕНКО,
студентка 3 курсу
студентка 3 курсу