Третій навчальний семестр для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП «Адміністративний менеджмент» розпочато
19 серпня 2024 року, згідно з графіком навчального процесу в НУБіП України, успішно стартував 2024-2025 навчальний рік у змішаному форматі. Для студентів другого курсу магістратури за ОП «Адміністративний менеджмент» Наталія Олександрівна Коваленко розпочала викладання курсу «Бізнес-стратегії та маркетингові рішення». Стратегія і маркетинг є ключовими інструментами для аграрного підприємства, оскільки вони допомагають ефективно планувати розвиток і досягати конкурентних переваг на ринку. Завдяки стратегічному плануванню, підприємство може оптимізувати свої ресурси, передбачати ризики та адаптуватися до змінних умов. Маркетинг дозволяє зрозуміти потреби споживачів, розширити ринки збуту та забезпечити стабільний попит на продукцію.
Успішна діяльність аграрного підприємства на міжнародних ринках потребує розуміння глобальних економічних відносин, світових економічних тенденцій, зовнішньоторговельної політики та ринкових умов у різних країнах. У зв'язку з цим, у межах курсу будуть розглянуті різноманітні питання функціонування суб'єктів господарювання на міжнародних ринках, розробка бізнес-стратегій для господарств та прийняття ефективних маркетингових рішень.
Підготувала - Наталія КОВАЛЕНКО, доцент кафедри адміністративного менеджменту та ЗЕД