Ph.D. Досвід здобувачів аспірантури від проходження педагогічної (асистентської) практики

2 червня 2024 року
  Педагогічна практика в системі вищої освіти на третьому освітньо- науковому рівні є одним з етапів професійної підготовки до науково- педагогічної діяльності та має за мету закріпити навички практичної діяльності аспірантів щодо здійснення навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Разом з тим проходження педагогічної (асистентської) практики в аспірантів є важливим етапом їхньої підготовки до наукової діяльності, що сприяє розвитку педагогічних навичок, дослідницьких здібностей та міжособистісних вмінь, необхідних для успішної кар'єри в науці, отримати цінний досвід у викладанні, дослідженнях та організації наукової роботи.
  Відповідно до наказу від 24.01.2024 №55 та Положення про педагогічну практику здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD) НУБіП України, аспіранти 3-го року навчання з 19 лютого по 15 червня мають змогу пройти педагогічну (асистентську) практику.
  Педагогічна практика в аспірантів передбачає участь у викладанні курсів, асистуванні лекторам, проведенні виїзних занять та сприянні проходження навчальної практики студентів.
  Навчальна агрономічно-ознайомча практика студентів з дисципліни "Селекція і насінництво польових культур" (посилання на відео)
  Виїзне практичне заняття студентів з генетики (посилання на відео)
https://youtu.be/KeEYdAw1V1g
https://youtu.be/xG2xoZ_frTA
 
  Під час асистентської практики аспіранти мають змогу самостійно готувати і проводити практичні заняття, складати та оцінювати завдання для студентів, а також вести консультації з питань навчання, цим самим аспіранти:
  • отримують практичний досвід планування курсів, підготовки навчальних матеріалів та ведення занять;
  • навчаються надавати наукові консультації студентам, відповідати на питання та сприяти їхньому науковому зростанню;
  • вдосконалюють свої організаційні здібності, вчаться працювати зі студентською аудиторією та керувати часом ефективно;
  • можуть здобувати досвід оцінювання студентських робіт, підготовки звітів та аналізу результатів навчання;
  Початок форми:
  • випробувати свої знання та вміння в передачі матеріалу, використовувати сучасні педагогічні техніки та засоби;
  • можуть писати наукові статті, проводити експерименти або дослідження, що стануть основою для їхньої дисертації;
  • беруть участь у наукових конференціях, семінарах та круглих столах, де представляють свої дослідження та спілкуються з колегами з інших університетів і наукових установ;
  • беруть участь у плануванні та організації наукових заходів на кафедрі чи факультеті, що розвиває їхні лідерські та організаторські здібності.
  З метою удосконалення та підвищення якості проведення педагогічної (асистентської) практики та моніторингу аналізу ступеня задоволення аспірантів організацією процесу практичної підготовки та відповідністю бази практики вимогам програми практики попередньо відділом аспірантури було створено опитування для аспірантів та здобувачів (поза аспірантурою) щодо результатів проходження практики.
  Відповідно до попередньо затвердженого графіка проходження асистентської практики залишилось всього два тижні, після чого відділ аспірантури очікує відповідну звітну документацію. За результатами проходження педагогічної практики на сьогодні вже подали фото та відеозвіт наступні аспіранти:
  • Дещенко Олександр (ОНП «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва»:

  • Мосієнко Наталія (ОНП «Водні біоресурси та аквакультура»):

 

  • Городнича Анастасія (ОНП «Економіка»):

  • Дарія Забалуєва (ОНП «Захист і карантин рослин»):

 

  • Ірина Шпакович (ОНП «Агрономія»);
  • Яна Павлова:

  Нехай новий педагогічний досвід викладання принесе аспірантам нові цікаві методи та способи взаємодії зі студентами. Пам'ятайте про важливість відкриття нового і прагніть до найкращих результатів у своїй роботі.
  Далі буде!


 Віталій Вакуленко,
завідувач відділу аспірантури

Марія Черкас,
провідна фахівчиня відділу аспірантури

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook