Кафедра ТІДП обговорила ОП «Право» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
Під час лютневого засідання 2024 р. кафедра теорії та історії держави і права обговорила ОП «Право» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Це обговорення стосувалося аналізу поточної освітньої програми магістрів права. Викладачі висловлювали свої думки щодо переваг та недоліків програми, вказуючи на необхідність більшої акцентуації на практичному спрямуванні освітніх компонент та їх відповідності програмі ЄДКІ. Члени кафедри висловлювали свою думки щодо покращення програми, висловивши ідеї щодо додаткових курсів, які можуть збагатити зміст навчання та підготувати студентів до сучасних викликів у галузі права.
Під час обговорення було вислухано ряд конструктивних пропозицій від Віри Качур, Людмили Протосавіцької, Анни Мельник. Я, як член проєктної групи цієї ОП, також внесла пропозиції щодо оновлення вибіркових компонент.
Після жвавого обговорення було прийнято винести на розгляд проєктної групи і гаранта цієї ОП такі пропозиції: 1) ввести до навчального плану у весняному семестрі ОК “Демократія від теорії до практики” (3 кредити, 15 год. лекцій, 45 год. практичних занять, 30 год. самостійна робота, викладачі – Людмила Протосавіцька, Віра Качур), а ОК “Філософія права” залишити в осінньому семестрі (обсяг 3 кредити, 15 год. лекцій, 15 год. практичних занять, 60 год. самостійної роботи, викладачі – Віра Качур, Людмила Протосавіцька); 2) кількість вибіркових компонент кафедри збільшити до чотирьох: “Етичні засади правничої діяльності” (Світлана Авраменко), “Судова правотворчість” (Віра Качур), “Теорія та практика нормопроєктування” (Анна Мельник), “Тлумачення права: прикладні аспекти” (Віра Качур).
Загальний висновок обговорення підтвердив, що вдосконалення освітньої програми підготовки магістрів права є важливим кроком у формуванні кваліфікованих фахівців у галузі права. Відкритий та конструктивний діалог підтверджує загальний інтерес учасників у покращенні якості освіти та адаптації її до сучасних вимог ринку праці.
Це обговорення є гарним прикладом того, що наш колектив не стоїть осторонь вдосконалення правничої освіти і забезпечує їм не лише теоретичні знання, а й практичні навички, необхідні для успіху у сучасному світі. Попереду ще анкетування стейкхолдерів, тому пропозиції кафедри не є остаточними.
Світлана Авраменко,
членкиня проєктної групи,
асистентка кафедри теорії та історії держави і права