"СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В УМОВАХ ВІЙНИ"

29 березня 2023 року

 

4В рамках проведення тижня циклової комісії спеціальних економічних дисциплін 29 березня 2023 рокувідбувся студентський КРУГЛИЙ СТІЛ НА ТЕМУ: "СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В УМОВАХ ВІЙНИ".

Метою круглого столу було висвітлення основної мети соціальної реклами, а також трансформації якої вона зазнала з початком російсько-української війни. Соціальна реклама - масова інформація, що спрямована на популяризацію загальнолюдських, соціальних, моральних, духовних, національних цінностей, здорового способу життя, профілактику негативних суспільних явищ, досягнення суспільно корисних цілей, привернення уваги до проблем у суспільстві та шляхів їх розв'язання.

Доповіді підготували та презентували здобувачі освіти економічних спеціальностей. Розглядалися такі питання: роль соціальної реклами під час війни, вплив сучасної соціальної реклами на населення, тенденції розвитку соціальної реклами у воєнний час, розкриття ролі соціальної реклами у інформаційній війні тощо. Участь в обговоренні важливої теми взяли також викладачі циклової комісії спеціальних економічних дисциплін. Круглий стіл пройшов на високому рівні в атмосфері жвавого обговорення.

2536711981013121516101718

Ірина ПАЛІНСЬКА,
викладачка циклової комісії
спеціальних економічних дисциплін
Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook