Наука врятує світ: підбито підсумки Київського міського етапу Конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України
Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України є одним із провідних заходів МАН. Конкурс проводиться з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей країни, формування в них патріотизму та демократичних цінностей, створення умов для виховання інтелектуального потенціалу нації.
До складу журі конкурсу у секції Охорона довкілля та раціональне природокористування. Лісове і садово-паркове господарство. Агрономія» Відділення екології та аграрних наук входили завідувач кафедри ландшафтної архітектури та фітодизайну, голова журі Олена КОЛЕСНІЧЕНКО та завідувач кафедри лісівництва, член журі Наталія ПУЗРІНА, які оцінювали науково-дослідні роботи. До розгляду журі було представлено ряд робіт, які викликали неабияку цікавість та дискусію серед всіх присутніх, зокрема щодо діагностики хвороб сільськогосподарських культур, післявоєнного відновлення сільськогосподарських ландшафтів, перспектив БПЛА в агрокультурі, впливу міських зелених насаджень на ментальний стан мешканців міст, вирубці лісів на території України та впливу на навколишнє середовище та багато інших.
У процесі заслуховування результатів члени журі переконалися, що Київська Мала академія наук — це територія дослідницьких пошуків та наукових експериментів для талановитих та цілеспрямованих, де відбувається розвиток дитини як особистості, патріота та інноватора через залучення її до наукової і практичної діяльності, забезпечення інструментарієм для ефективної самореалізації та формування інноваційної, креативної, конкуренто-спроможної нації.
Такі заходи дають змогу залучення інтелектуально та творчо обдарованих учнів до науково-дослідницької, експериментальної, пошукової та винахідницької діяльності у різних галузях екології, задоволення потреб старшокласників у професійному самовизначенні і творчій самореалізації відповідно до їхніх інтересів та здібностей, формування, поглиблення, систематизація знань, вмінь, навичок науково-дослідницької роботи школярів у різних галузях екології, ознайомлення учнів з майбутньою пізнавальною діяльністю, побудова схеми та ходу проведення дослідження, виконання науково-дослідницької роботи, аналіз одержаних результатів; формування та підтримка інтелектуального потенціалу у юних дослідників.
Наталія ПУЗРІНА,
завідувач кафедри лісівництва
Олена КОЛЕСНІЧЕНКО,
завідувач кафедри
ландшафтної архітектури та фітодизайну