Матеріально-технічна база і навчання в НУБіП України — гідна конкуренція іноземним студентам

8 січня 2021 року
      Я, Олександра Деяк — студентка другого року магістратури спеціальності 181 Харчові технології, за освітньою програмою «Нутриціологія» факультету харчових технологій та управління якістю продукції АПК. Вже другий рік, як навчаюся у вищій інженерній школі ISA Lille (напрямок Food Sciences) за програмою подвійних дипломів. Я хочу поділитися власним досвідом навчання за кордоном, можливо саме мій досвід допоможе та надихне когось на нові перспективи.

     Процес навчання у ISA Lille є надзвичайно цікавим та інформативним, це чудова можливість відкрити незвідані горизонти з новими знайомствами. Однак під час навчання я зіткнулася із декількома випробуваннями. Найскладнішими були перші тижні навчання, адже саме тоді необхідно вийти із зони комфорту, побороти так званий «мовний бар’єр» та пристосуватися до нової системи навчання, адже тут вона зовсім інша. 

 

     У ISA Lille  кожен обирає сам необхідні та пріоритетні для нього дисципліни, схоже як і у нас з вибірковими дисциплінами. На мою думку, це чудова опція, яка надає певну свободу студенту та робить процес навчання більш цікавим. Усі лекції є інтерактивні,  спрямовані на комунікацію між студентом та викладачем. Практична частина  проходить у сучасних лабораторіях, де ми застосовуємо теоретичні знання, вдосконалюємо набуті навички, проводимо експерименти та студентські розробки. Також дуже часто на лекції та практичні роботи запрошуютьпредставників з різних компаній, які діляться із нами власним досвідом та знаннями. На нашому факультеті в НУБіП України також запроваджена така Концепція підготовки студентів: співпраця з роботодавцями, виконання бакалаврських та магістерських робіт під замовлення підприємств, спільне проведення «Майстер-класів», лабораторно-практичні заняття в умовах виробництва, тощо.

     У ISA Lille система навчання вимагає роботи у команді, всі  проекти є груповими. Для мене ця методика має дві сторони медалі. Окрім отриманих нових знань перевагою є розвиток комунікативних навичок та вміння роботи в команді.  Недоліком є те, що під час групової роботи студент вивчає менше ніж під час виконання індивідуальних завдань. Адже зазвичай ми розподіляємо роботу між членами команди і кожен відповідає за виконання своєї частини. 

     Оцінювання проходять кожні 2 місяці, іноді частіше, по закінченню кожної дисципліни. Воно може бути у вигляді презентації, проєкту із захистом, екзамену або комбінації (проєкт + екзамен, презентація + екзамен). Кожен викладач визначає на власний розсуд тип та відсоткове співвідношення фінального оцінювання. Проте, особисто для мене українська система (в НУБіП України) є значно зручнішою, адже одразу відомо, що 30 %  оцінки складають бали за іспит, 70 % складає навчальна робота. 

     Підсумовуючи мій досвід навчання закордоном, хочу відзначити, що завдяки НУБіП України, факультету харчових технологій та управління якості продукції АПК, високій професійно-педагогічній діяльності викладачів та матеріальній базі ми складаємо гідну конкуренцію іноземним студентам. Наш досвід та знання дають чудову можливість буди достойними представниками студентської спільноти.

 

Олександра Деяк,
магістр II року навчання ОНП Нутриціологія,
факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook