Опановуємо маркетинг під час карантину
Карантин – це серйозний і неочікуваний виклик, але водночас і можливість для навчання та саморозвитку. Безперервність навчання на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі забезпечується з використанням системи дистанційного навчання навчально-інформаційного порталу університету http://elearn.nubip.edu.ua. Максимально використовуються можливості сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення ефективності навчального процесу.
Для студентів дистанційна організація навчання стала викликом ще й тому, що вони повинні по новому організувати свій час, аби встигати виконувати всі отримані завдання, знаходячись по домівкам і не переривати зв’язку зі своїми викладачами. Наразі завдяки електронним курсам на платформі «Еlearn», а також месенджерам та соціальним мережам забезпечується постійний зв’язок зі студентами, які активно задіяні в освітньому процесі.
Студенти другого курсу спеціальності «Облік і оподаткування» виконують завдання з дисципліни «Маркетинг» та подають на перевірку відповідно до розкладу освітнього процесу. Кожен активний і прагне отримати високий бал, тож консультуються щодо правильності виконання робіт.
Досить активними є і магістри спеціальності «Маркетинг», які вчасно та креативно виконують поставлені завдання, зокрема з дисципліни «Бренд-менеджмент», опрацьовують теоретичний матеріал, самостійно знаходять цікаві факти щодо розвитку брендингу.
Вікторія Ніколаєвська,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі