Самоорганізація магістрів кафедри менеджменту ім.проф. Й.С. Завадського під час карантину
Самоорганізація магістрів кафедри менеджменту ім.проф. Й.С. Завадського під час карантину
25 березня 2020 року
Зубрицька Злата та Зубрицький Іван, є активними студентами магістратури 1 року навчання освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування», а також - подружжям. П’ять років тому для здобуття вищої освіти вони переїхали до Києва, батьки залишилися в Донецькій області. Наразі студенти знаходяться у столиці, адже заплановану поїздку до рідних не вдалося реалізувати через посилення карантинних заходів.
- Іван, Злата, чи легко адаптувалися до дистанційного режиму навчання? Які переваги бачите для себе в дистанційному навчанні?
Наші вітання усім студентам, абітурієнтам, викладачам, працівникам сфери освіти!
Так, процес адаптації для нас був легким. Ми своєчасно виконуємо як навчальні завдання, так і робочі у режимі «фрі лансу», що є зовсім нескладно. Вбачаємо, навіть, переваги у такій організації навчального процесу, через економію часу й коштів на дорогу, зручне планування дня, підвищення продуктивності за рахунок можливості виконання кількох справ одночасно.
Викладачі, повною мірою, забезпечують нас матеріалами для успішного вивчення дисциплін. Дистанційне навчання проводиться на платформі Е-learn, де розміщено курси, на яких представлені матеріали лекцій, презентації викладачів, відео та кейси, а також запропоновано завдання для виконання студентами у різних формах, що дуже комфортно та комплексно дозволяє засвоїти дисципліни, навіть знаходячись вдома. Крім того, «живе спілкування» забезпечується за допомогою сервісу платформи Zoom. Тож, шукаючи позитив у ситуації, що склалася, можемо зазначити: що українська освіта зробила величезний і дуже швидкий крок уперед.
- Які побажання для викладачів?
Перш за все, хочеться побажати позитиву усім. Ми розуміємо, скільки енергії та наснаги необхідно для того, щоб забезпечити якісне викладання, особливо, коли немає безпосереднього контакту. Їх наснага та бажання навчити студентів, створити покоління справжніх професіоналів надихає й мотивує.
- Скільки часу в день йде на самостійне навчання?
Якщо говорити про звичні умови навчання в університеті, то приблизно - стільки ж, скільки ж й під час очного. Ми засвоюємо теоретичний матеріал нормативних дисциплін, потім працюємо над семінарськими, практичними, самостійними роботами. Одночасно встигаємо знаходити й додаткові можливості для самоосвіти. Безліч платформ і онлайн курсів на період карантину відкривають доступ навіть до платних курсів, тому нашій сім’ї це дуже до вподоби, адже ми розширюємо не лише кругозір, а й здобуваємо нові компетенції.
Чи вдається під час карантину займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати?
Як не дивно, але ми не втратили своєї фізичної активності у цих умовах. Займаємося за методиками високоінтенсивних програм, що допомагає бути в тонусі та заряджати енергією організм на цілий день. Ми брали участь в олімпіадах серед студентів факультету. Я, Злата, стала призером олімпіади з фахових дисциплін серед студентів факультету аграрного менеджменту, плекаю надію, що у майбутньому візьму участь у Всеукраїнській олімпіаді, тому читаю багато книг з управлінської тематики, аби успішно представити університет.
- Що можете порадити своїм колегам стосовно тайм-менеджменту в умовах карантину?
Пам’ятайте, у вас є 24 години в кожній добі життя, і кожна хвилина може змінити його на краще, тому використовуйте цей час ефективно для саморозвитку. Використовуйте різні підходи щодо мотивації й просто отримуйте задоволення від кожного виконаного на E-learn завдання, від кожної прочитаної лекції, що може стати у пригоді майбутньої професійної діяльності, від кожної хвилини спілкування з вашими викладачами, адже незабаром ми всі станемо випускниками й сумуватимемо за незабутніми студентськими буднями. Нехай щастить і бережіть себе!
Розмовляла Наталя Драгнєва,
доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського