Дистанційне навчання на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі
На період карантину навчальний процес кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі здійснює у дистанційній формі з використанням різних освітніх технологій, у т.ч. навчально-інформаційного порталу університету (http://elearn.nubip.edu.ua). З переліком електронних навчальних курсів, які забезпечує кафедра у другому семестрі 2019/2020 навчального року, можна ознайомитись за посиланням https://nubip.edu.ua/node/1129/4.
Зокрема, доцент Олена Барилович використовує ЕНК «Маркетинг» для студентів 2-го та 4-го курсу спеціальності «Економіка», ЕНК «Маркетинг» – третьокурсників спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» і магістрів спеціальності «Маркетинг».
На сторінках ЕНК розміщена загальна інформація про курс, викладені лекції, презентації та відеоматеріал до тем, завдання до практичних, індивідуальних та самостійної роботи, які необхідно опрацьовувати та здавати через портал. Спілкування зі студентами відбувається на форумах.
Після запровадження карантину студенти були попереджені про продовження навчання у дистанційній формі, сформовано графік навчальних занять та оголошено кінцеві терміни здачі.
Як свідчать дані аналітики, вжиті заходи дозволили значно активізувати діяльність студентів на курсах. При цьому найвищою є активність студентів у першій половині дня під час занять, які відбуваються за розкладом.
Отже, робота у дистанційному режимі з використанням платформи elearn є досить ефективною і продуктивною, але вимагає дисциплінованості від студентів і дотримання чітко встановлених вимог.
Руслан Буряк,
завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі