Як організували дистанційне навчання викладачі кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу для студентів спеціальності «Туризм» під час карантину

23 березня 2020 року
     На виконання рішення Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. наказом ректора Національного університету біоресурсів і природокористування України від 11 березня 2020 р. було оголошено карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 р і НУБіП України перейшов на дистанційне навчання студентів. Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу активно долучилася до цього процесу. 

         Як же відбувається навчання у студентів спеціальності «Туризм» дізнаємося у студентів.
     Першокурсниця спеціальності «Туризм» Каріна Шуригіна відмітила, що дистанційне навчання проходить дуже плідно. Викладачі надсилають кожного дня завдання через систему Elearn з повідомленнями та додатковою інформацією практично з усіх дисциплін, які вивчаються у 2 семестрі. Староста щодня повідомляє нам про останні новини, а також кожний студент окремо отримує листи на електронну пошту. 
    Крім навчального порталу НУБіП Elearn ми зареєстровані y веб-сервісі Google Classroom, де отримуємо лекції, завдання для практичних завдань та самостійної роботи, тести для перевірки знань з предмету «Основи туризмознавства». Все працює злагоджено і по часу, викладачі нас завчасно попереджають перед онлайн лекціями та чатами і всю необхідну інформацію подають у зручному вигляді.

       Другокурсниці спеціальності «Туризм» відзначили наступне:
     Дарія Машовець: "Що ж до дистанційного навчання, на превеликий жаль, ми мусимо робити всі завдання вдома, не маючи змоги спілкуватися та дискутувати на нові теми з предметів з викладачами на лекціях, але в ситуації, що склалася - головне, що ми, студенти, не відстаємо і йдемо за програмою, бо через систему Elearn отримуємо конкретні задачі і дату дедлайнів робіт, презентації з лекціями для освоєння нового матеріалу та тести для закріплення пройденого. Таким чином, можна зробити висновок, що ми дотримуємося навчального плану, так само навчаємося, тільки вдома. Також хотілося б зауважити, що завдань збільшилося. Тож дистанційне навчання проходить файно!".
    Анна Бованенко: "Так як дистанційне навчання для нас було новинкою, тому спочатку було тяжко зорієнтуватися і зрозуміти як все працює. Навчаючись вже понад тиждень, здебільшого через систему Elearn впевнено можна сказати, що найголовніше завдання студента – це скласти графік та робити всі завдання, які надсилаються викладачами вчасно і відправляти їх на перевірку. За допомогою чатів і форумів ми задаємо запитання викладачу і отримуємо відповідь. Також через електронну пошту ми отримуємо рекомендації та зауваження по написанню курсової роботи з дисципліни «Організація готельного господарства»".


   

 

 

 

 

 

       

        Третьокурсниця Оля Нестеренко розповіла, що група отримує завдання від викладачів: «З нами зв'язався кожен викладач, і ми отримуємо завдання для самостійного опрацювання кожного дня або на електронну пошту або через систему Elearn. Завдання мають термін виконання, і готові роботи відсилаємо викладачеві для перевірки. Також спілкуємося з викладачами через месенджер Viber, де вирішуємо нагальні робочі питання.
       Дистанційне навчання з використанням різноманітних технологій та онлайн-сервірів спонукає студентів до більш ефективного засвоєння матеріалу та самовдосконалення у вільний час.

Ірина Кудінова,
доцент кафедри туристичного та
готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій