Центр франкофонної освіти та культури знову відкрив двері франкомовним гостям

29 травня 2019 року
     Реалізація освітньої діяльності Центру франкофонної освіти та культури гуманітарно-педагогічного факультету спрямована на розвиток професійного й особистісного зростання майбутніх фахівців, які володіють французькою мовою.

     Саме тому вже вкотре Центр знову відкрив свої двері франкомовним гостям. Цього разу до нас завітав начальник відділу комунікацій компанії «iDALKO» Мануель Патен (Бельгія) з лекцією, яку охоче відвідали не тільки студенти різних спеціальностей, але й викладачі. Бельгійський фахівець поділився секретами, як стати затребуваним на ринку праці, досягти успіхів та залучити інвесторів до власної справи.

     Після офіційної частини М. Патен також погодився відповісти на деякі наші запитання:

  • Ви можете похвалитися знанням чотирьох мов. Яка необхідність у вивченні мов?

     — Безумовно, це одна з найважливіших навичок. Нині через інтернет світ стає все тіснішим і тіснішим. Ви можете купити квитки будь-куди за лічені хвилини, з'являється все більше міжнародних компаній. Мова – це можливість підтримувати комунікативний зв'язок з іншими країнами.

  • Розкажіть трохи про компанію iDALKO, в якій Ви — «‎business heros»...

     — Насправді, сама назва iDALKO нічого не означає, це просто слово, яке гарно звучить. Ми інколи жартуємо, що ця абревіатура означає «‎I do a lot of company». Саму компанію можна поділити на дві частини: перша − присвячена розробкам, друга − «consultancy, licence and services». Засновник займається першою частиною, а я відповідаю за другу.

  • Фахівці яких професій працюють у Вашій компанії?

     — Нам потрібні люди з різними талантами: ті, хто мають досвід в управлінні, бухгалтерській справі, маркетингу, журналісти, які можуть писати статті для веб-сайтів, люди, які відповідальні за продажі. Фахівці з IT – переважна частина нашого штабу, але в нас ще є «допоміжний офіс» – це всі ті люди, які організовують та полегшують нашу роботу.

  • Наскільки обширною є географія співпраці?

     — Фактично програмне забезпечення продається по всьому світу. Більша частина наших клієнтів знаходиться в США, Німеччині та Азії. Ми ж працюємо у Франції, Бельгії та трішки в Україні.

  • Як виникла ідея заснувати філію в Україні?

     — У нас були дуже гарні розробники з України, які працювали в Бельгії впродовж трьох років. Коли вони захотіли повернутися в Україну, ми не хотіли їх втрачати, тому почали компанію саме для них у Львові. І крок за кроком приєднувалося все більше людей. Ми раніше не розглядали Україну як місце для філію, але це дуже хороша країна для інвестицій.

  • Ви маєте великий досвід у менеджменті та HR (human resourses). Які уміння й навички вважаються цінними та затребуваними на ринку праці?

     — Найважливіше це не те, що ви робили в школі чи університеті. Це все ж таки бажання та мотивація. Потім − знання мов. Саме володіння мовами та комунікативність зробили мою кар'єру.

  • Назвіть три речі, з якими неможливо досягти успіху.

     — По-перше, це самовпевнена та пихата поведінка. По-друге, неправдива інформація про свої знання. Багато людей схильні говорити: «Так, я це вмію...», але коли починаєш їх запитувати, вони цього не знають. Ви ті, хто Ви є. З цього випливає і третє − нечесність. Ніколи не будьте нечесними, бо Вам просто скажуть «‎До побачення», та й все.

  • Існує правило 10 000 годин (*якщо Ви приділяєте певному ремеслу більше, ніж 10 000 годин, то Ви стаєте професіоналом в даній галузі)... Вірите в нього?

     — Так, я чув про це... Є люди, яким потрібно 10 000 годин, а є ті, кому достатньо 1 000. У кожного різні можливості, в усіх різні таланти. Досягти успіху можна шляхом наполегливої праці та дисципліни, але Ви не будете ідеальним в конкретній галузі, тому що ідеальності не існує. Ви ж не робот, щоб бути ідеальним, робити декілька робіт бездоганно. Ми всі є люди, нам властиво помилятися. І це дуже цікаво, адже ми можемо вчитися на своїх помилках. Через рік Ви вже назвете це досвідом. Ви вже знатимете: «Що Я не повинен робити?» Набагато гірше перейматися питанням: «Що мені робити?»

  • Яким шляхом можна залучити інвесторів?

     — Завжди потрібно запитувати себе: «А що зможу саме я дати інвесторам?» Це є бізнес, і саме таким чином влаштований світ. Наприклад, є багато компаній, які спонсорують університети, але взамін вони отримують працівників – студентів, які приходять до них після навчання. Вони вже мають певні навички, цілі, спрямування – і це досить добре для компаній.

  • Які поради могли б дати студентам? Для життя, навчання...

     — Досягайте своїх цілей, втілюйте мрії в реальність, адже немає нічого неможливого. Налаштовуйтеся закінчити університет з якомога кращими оцінками. Диплом допоможе Вам на початку кар'єри, але дисципліна та наполеглива праця будуть запорукою Вашого успіху впродовж всього життя.

NOTHING IS IMPOSSIBLE

Матеріал підготувала Антоніна Шушківська,
студентка II курсу спеціальності «Філологія»

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій