Одинадцятикласниця Настя Липовенко з Борисполя: «Хочу стати маркетологом, і освіту вирішила здобувати у виші з історією і гарною репутацією – НУБіП»
Цілеспрямованості одинадцятикласниці з Борисполя Насті Липовенко можуть позаздрити люди набагато старшого віку. Дівчина не тільки обрала виш – НУБіП, фах – маркетолог, а й не чекаючи допомоги чи підказки сама сіла на автобус і приїхала на День відкритих дверей.
То чому маркетинг?
– Вже кілька років тому зрозуміла, що хочу працювати у готельно-ресторанному бізнесі. І цього літа влаштувалася на роботу у крупну мережу ресторанів і там зрозуміла: у цьому бізнесі головне вміти продавати, тобто розуміти потреби клієнта. А що це, як не маркетинг? Тож вирішила опанувати його фундаментально і стати справжнім профі.
Крім того, навіть якщо колись втомлюся від готельно-ресторанного напрямку, матиму диплом маркетолога престижного університету, тож зможу реалізувати себе в іншій сфері.
А вибір університету?
– Тут все зійшлося ідеально: НУБіП має гарну репутацію, якій вже більше 120 років, стабільно посідає високі місця в рейтингах, та ще й розташований у моєму улюбленому Голосієво. Хіба це не знак?
Розмовляла Ірина Білоус