Одинадцятикласниця Настя Липовенко з Борисполя: «Хочу стати маркетологом, і освіту вирішила здобувати у виші з історією і гарною репутацією – НУБіП»

5 листопада 2018 року

     Цілеспрямованості одинадцятикласниці з Борисполя Насті Липовенко можуть позаздрити люди набагато старшого віку. Дівчина не тільки обрала виш – НУБіП, фах – маркетолог, а й не чекаючи допомоги чи підказки сама сіла на автобус і приїхала на День відкритих дверей.

 

  • То чому маркетинг?

     – Вже кілька років тому зрозуміла, що хочу працювати у готельно-ресторанному бізнесі. І цього літа влаштувалася на роботу у крупну мережу ресторанів і там зрозуміла: у цьому бізнесі головне вміти продавати, тобто розуміти потреби клієнта. А що це, як не маркетинг? Тож вирішила опанувати його фундаментально і стати справжнім профі.
     Крім того, навіть якщо колись втомлюся від готельно-ресторанного напрямку, матиму диплом маркетолога престижного університету, тож зможу реалізувати себе в іншій сфері.

  • А вибір університету?

     – Тут все зійшлося ідеально: НУБіП має гарну репутацію, якій вже більше 120 років, стабільно посідає високі місця в рейтингах, та ще й розташований у моєму улюбленому Голосієво. Хіба це не знак?

Розмовляла Ірина Білоус
 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook