Презентуємо інноваційні методи навчання в регіонах України

18 березня 2018 року

     Не навчайте дітей так, як навчали вас, вони народилися в інші часи. Під таким гаслом на базі Комунального закладу «Середня загальноосвітня школа №44» м. Кам’янське Дніпропетровської області відбувся семінар «Стимулювання і розвиток свідомого ставлення учнів до засвоєння математичних знань» для учителів математики шкіл міста. Серед запрошених гостей завідувач кафедри методики навчання та управління навчальними закладами, професор Василь Ковальчук. Саме такими заходами кафедра методики навчання та управління навчальними закладами розширює співпрацю із закладами освіти в різних регіонах України.

     Відкриваючи семінар Наталія Луніченко, методист міського методичного кабінету Департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради наголосила на важливості інноваційної складової в освітньому процесі й ролі вчителя у формуванні компетентного учня.

     Заступник директора школи Світлана Болдирева, презентувала досвід роботи школи, а учні – поділилися своїми враженнями та привітали учасників заходу.
     Другу частину заходу провів Василь Ковальчук у формі тренінгу «Інноваційні методи навчання математики». Розпочинаючи тренінг Василь Іванович презентував Національний університет біоресурсів і природокористування України, спеціальності за якими здійснюється підготовка та переваги навчання в університеті. Особливу увагу закцентував на спеціальностях гуманітарно-педагогічного факультеті.

     Василь Іванович наголосив на тому, що в сучасних соціально-економічних умовах педагоги мають відповідати на виклики освітньої системи. Сьогодні в школах ми навчаємо дітей, які будуть обирати спеціальності, котрі сьогодні ще не існують, і будуть використовувати технології, що сьогодні ще не відомі, а також вирішувати проблеми, про які ми сьогодні навіть не здогадуємося.

     Освіта орієнтована на майбутнє, яке не може бути наперед визначеним, а отже, першочерговим є розвиток того типу мислення, що дає змогу адекватно оцінювати нові обставини і формувати стратегію виникнення нових проблем (Д. Дьюї).

     Серед основних умінь XXI століття виділяють: відповідальність і гнучкість, комунікативні навички, творчість і допитливість, критичне мислення, інформаційні уміння, співпраця і взаємодія, постановка і вирішення проблем, саморозвиток, соціальна відповідальність, підприємницькі здібності.

     У процесі роботи тренер продемонстрував різноманітні методи навчання, які допоможуть активізувати діяльність на уроці, а учасники насолоджувалися роботою в командах та спілкуванням.

     На завершення заходу учасники отримали інформаційні матеріали про НУБіП та вичерпну інформацію про особливості вступу на навчання.

Ліля Мартинюк,
старший лаборант кафедри

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)