Ректорат: активно розпочинаємо новий навчальний рік

9 січня 2018 року

      9 січня під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося чергове засідання ректорату. Як зазначив очільник університету, певну стурбованість викликає фінансовий стан. Розрахунки показують, що тільки продовжуючи режим економії, реалізуючи програму енергозбереження і активізуючи наповнення спеціального фонду, можна продовжити ефективно виконувати покладене державою завдання – надавати якісну освіту і вести наукові дослідження. І в цих трьох напрямках кожен працівник і студент університету є відповідальним. Також у фокусі керівництва звітна кампанія, підготовка до навчального семестру і оформлення стипендіальних документів.

     Голова профспілкової організації Ростислав Тарасенко проінформував про підготовку до конференції трудового колективу, яка відбудеться 26 січня 2018 року і де будуть заслухані звіти ректора та голови профспілкової організації.

     Проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку Вадим Ткачук доповів про підготовку даних для рейтингу QS. Зміна правил подачі інформації вимагає наявності підтверджуючого листа від компанії-роботодавця щодо згоди надання відгуків про наших випускників.

 

     Проректор з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерій Іщенко проінформував про хід ремонтних робіт – утеплення даху в навчальному корпусі №6, заміну електромережі в гуртожитку №1 та осучасненні лекційних аудиторій у корпусах № 4 та 10.

     Радник ректора Дмитро Войтюк запропонував у партнерстві з радою ветеранів Голосіївського району залучити до виховної роботи тематичні стенди про оборону Києва та Голосієва.

     Перший проректор Ігор Ібатуллін зупинився на державних закупівлях та результатах перевірки рейтингу, який має бути затверджений до 15 січня.

     Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Ігорю Ібатулліну – підвести підсумки підготовки до відзначення 120-річчя університету – постанова Кабміну, ювілейне видання, міжнародна конференція, стан матеріально-технічної бази, стадіону, їдальні та інших інфраструктурних об’єктів, підготувати аналітичні дані до співбесід з керівниками структурних підрозділів, підбити підсумки енергоефективності за 2017 рік, проаналізувати показники індексу Гірша та внести пропозиції щодо збільшення цитованості, вести підготовку до наради із завідувачами кафедр. Валерію Іщенку – розробити і узгодити зі студентським самоврядуванням програму ремонтно-будівельних робіт на 2018 рік, контролювати хід заміни електромереж в гуртожитку №1, завершити всі профінансовані роботи. Вадиму Ткачуку – скласти графік закордонних візитів, провести облік придбаного майна, затвердити бюджет на 2018 рік, зокрема розглянути ситуацію з фінансуванням у січні, підвести підсумки госпрозрахункової роботи у 2017 році. Вченому секретарю Оксані Барановській – акумулювати інформаційно-аналітичні матеріали до звіту ректора, організувати запрошення учасників міжнародної конференції і Дня університету, приурочених 120-річчю. Начальнику юридичного відділу Андрію Бові – внести пропозиції щодо змін до Статуту університету у зв’язку зі зміною законодавства.

 

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook