Науково-методичний семінар «Школа молодого педагога»
9 вересня 2019 року о 13.30 в аудиторії 228 корпусу №3 відбудеться науково-методичний семінар для молодих науково-педагогічних працівників ННІ/факультетів, педагогічний стаж яких не перевищує трьох років. Програма семінару та склад організаційної робочої групи додаються.
Гуманітарно-педагогічний факультет
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
«Школа молодого педагога»
для науково-педагогічних працівників НУБіП України
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) |
Тема заняття |
Мета і завдання |
Роздатковий матеріал |
Доповідач |
||
13:30 – 14: 00 |
Про стан та перспективи розвитку системи освіти в Національному університеті біоресурсів і природокорис-тування України
|
Мета: ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічними напрямами розвитку освіти університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності. Завдання:
- надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях;
- розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
Ректор НУБіП України, член-кореспондент НАПН України доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко Станіслав Миколайович |
||
Запитання та відповіді |
||||||
14:00 – 14: 30 |
Про базові вимоги до підвищення якості освітнього процесу |
Мета: ознайомити молодих науково-педагогічних працівників з особливостями педагогічної діяльності наставників академічних груп НУБіП України. Завдання:
- надати інформацію про основні напрями діяльності наставників, мобілізувати молодих викладачів на підвищення якості виховної роботи із студентською молоддю;
- надати інформацію про сутність та особливості функціонування інституту наставників в університеті в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
Проректор з навчальної і виховної роботи Кваша Сергій Миколайович
|
||
Запитання та відповіді |
||||||
14.30 – 15.00 |
Організація навчального процесу у закладах вищої освіти у світлі вимог законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту»
|
Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями організації навчального процесу у НУБіП України на 2019-2020 н.р. Завдання:
- надати НПП інформацію про нормативну документацію щодо організації навчального процесу в державі та в НУБіП України;
- актуалізувати знання молодих НПП про їх посадові обов’язки у справі організації навчального процесу. |
Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них |
Начальник навчального відділу, к. т. н., доцент Зазимко Оксана Володимирівна
|
||
Запитання та відповіді |
||||||
15.00 – 15.30 |
Реалізація ідей В. Сухомлин-ського в аспекті формування особистості |
Мета – розкрити погляди В. Сухомлинського на основні напрями виховання студентської молоді Завдання: – ознайомити викладачів з педагогічними поглядами В. Сухомлинського; – показати практику реалізації ідей В. Сухомлинського у вихованні студентської молоді. |
Електронний варіант презентації |
Доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Васюк Оксана Вікторівна |
||
Запитання та відповіді |
||||||
15:30 – 16:00 |
Art of Self-Presentation. Мистецтво створення «Я» - образу |
Мета: ознайомити молодих викладачів з особливостями створення «Я» - образу Завдання:
- ознайомити молодих НПП з психолого-педагогічною проблемою створення «Я» - образу;
- озброїти молодих викладачів практичними порадами щодо створення «Я» - образу. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
Кандидат філологічних наук, доцент кафедри романо-германських мов і перекладу Чайка Оксана Ігорівна |
||
Запитання та відповіді |
||||||
16:00 – 16:30 |
Smart-освіта – сучасний тренд у освіті |
Мета: ознайомити молодих викладачів із поняттям «Smart-освіта» Завдання:
- ознайомити молодих НПП з визначенням поняття «Smart-освіта», програмним забезпеченням Smart-освіти;
- розкрити особливості Smart-комплексу як педагогічної системи. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
Кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки Прохорчук Олександр Михайлович |
||
Запитання та відповіді |
||||||
16:30 – 17.00 |
Практична психологія в освітньому процесі ЗВО |
Мета: показати доцільність впровадження п’ятиступеневої моделі позитивної психотерапії (як стратегії розвитку у клієнта готовності до самодопомоги) в освітній процес ЗВО для розвитку у студентської молоді готовності до самоосвітньої діяльності Завдання:
- актуалізувати розуміння необхідності розвитку у студента готовності до самоосвітньої діяльності;
– ознайомити із сутністю п’ятиступеневої моделі самодопомоги, розробленої Н. Пезешкіаном для психотерапевтичного процесу;
– показати, яким чином стратегія самодопомоги позитивної психотерапії може використовуватись як методика викладання навчальних дисциплін;
– продемонструвати застосування п’ятиступеневої моделі під час лекції;
– продемонструвати застосування п’ятиступеневої моделі під час практичних занять. |
Електронний варіант презентаційного матеріалу |
Кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології
|
||
Запитання та відповіді |
||||||
|
|
|
|
|
||
ЗАВЕРШЕННЯ СЕМІНАРУ |