Продовжується співробітництво з Ірпінським академічним ліцеєм!

31 січня 2021 року

   Продовжується робота над проєктом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі факультету аграрного менеджменту НУБіП України щодо співробітництва з Ірпінським академічним ліцеєм

   У сучасному світі інформаційних технологій майже половина населення планети користується Інтернетом. Інтернет – це вже не лише електронна пошта, це здійснення навчання, купівля товарів, планування подорожей, знаходження необхідної інформації, отримання новин про події у світі та багато іншого. Сьогодні в умовах карантинів, локдаунів віртуальний світ – це більша частина повсякденного життя людей. Відповідно, для ведення бізнесу підприємства мають орієнтуватися на ці особливості в своїй діяльності.

   28 січня 2021 року для ліцеїстів 10-11 класів було проведено заняття наукового гуртка «Основи економіки та менеджменту» - он-лайн лекція на тему «Комплексна стратегія Інтернет-маркетингу». Ліцеїстам була надана інформація щодо організації та ведення ефективної маркетингової діяльності в онлайн-середовищі.

   В процесі читання лекції було висвітлено та розглянуто ряд важливих питань, зокрема: типи та сучасні моделі бізнесу, стратегія та місія Інтернет-маркетингу компаній, ефективні он-лайн канали комунікації із споживачами-користувачами та джерела трафіку, прорисовка портрету цільової аудиторії, види веб-сайтів та їх можливості для бізнесу, пошукове просування і SEO-оптимізація, принципи роботи контекстно-медійної реклами, важливість соціальних мереж і оптимальні сфери їх застосування, роль і значення веб-аналітики – вимірювання результативності та контролю ефективності. Також ознайомлення з популярними ресурсами дослідження – SimilarWeb, Serpstat, Semrush, запуску пошукової та медійної реклами в Google Ads.

   Під час проведення заняття ліцеїстам було повідомлено про особливості навчання на факультеті аграрного менеджменту, наявність англомовних груп, умови вступу до НУБіП України та надано всю необхідну контактну інформацію для підтримання подальшого зв’язку і забезпечення необхідного супроводу абітурієнтів під час вступної кампанії.

Алла Рябчик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook