Розвиток маркетингу та торгівлі між Україною та Китаєм – у полі зору дослідження аспірантів факультету аграрного менеджменту

26 січня 2021 року

   У рамках розвитку міжнародної співпраці та відповідно до програми розвитку НУБіП України «Голосіїівська ініціатива 2025» факультет аграрного менеджменту за підтримки міжнародного відділу на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку професором Ткачуком Вадимом Анатолійовичем залучає аспіратів з Китайської Народної Республіки.
   Міжнародна кооперація – один із основних напрямів розвитку науки в університеті, а у період активної торгової діяльності між Україною та Китаєм набуває надзвичайної актуальності. У даних економічних умовах розвиток науки є надзвичайно важливим.

   25 січня здобувачі із КНР Лі Цзехао та У Жофань успішно склали свій перший вступний іспит з фахових дисциплін для вступу до аспірантури за спеціальністю 075 «Маркетинг». Здобувачі обрали своїми науковими керівниками професорів Буряка Руслана Івановича та Талавирю Миколу Петровича.

   Тематика майбутніх наукових досліджень пов’язана із розвитком торгового та економічного співробництва, а також формуванням маркетингу партнерських відносин між країнами Центральної Азії та КНР на Центрально-азійських продовольчих ринках. Це є надзвичайно важливим для майбутніх науковців в умовах розбудови торгової діяльності Китайської Народної Республіки, в тому числі на основі політики "Пояс і дорога", яка нею проголошена.

Бажаємо успіху здобувачам у подальшому написанні вступних іспитів для вступу до аспірантури та чекаємо на навчанні!!!

Олена Нагорна,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook