On-line засідання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

12 квітня 2020 року
     Онлайн засідання, конференції, семінари та зустрічі в умовах карантину не є новиною. Їх проведення є зручним, необхідним та безпечним, а також необхідним в умовах сьогодення. Проте у сучасних умовах без онлайн сервісів неможливо уявити сучасне життя і, особливо, період карантину та самоізоляції.

     Відповідно до вимог сьогодення та необхідності організації подальшої навчальної та наукової роботи 9 квітня було проведено засідання кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі під головування завідувача Руслана Івановича Буряка. Хоч такий формат зустрічі є досить незвичним, проте дієвим та доцільним в умовах карантину, проте майже всі науково-педагогічні працівники прийняли участь у засіданні кафедри.

     Завідувач кафедри підняв досить важливе питання – відвідуваності студентами електронних навчальних курсів. І кожен викладач відзвітував про стан проведення лекційних та практичних занять, а також рівень відвідуваності курсів студентами. Русланом Івановичем також було оговорено не менш актуальне питання – підготовка та захист бакалаврських робіт студентів денної та заочної форм навчання. Викладачами було надано інформацію про стан готовності бакалаврських робіт студентів заочної форми навчання та визначено кінцеві терміни готовності робіт для студентів денної форми навчання.

     Активну участь у засіданні кафедри взяла заступник декана факультету аграрного менеджменту, старший викладач кафедри Карпенко Лариса, яка підняла питання організації екзаменаційної сесії, узгодження графіку заліків та іспитів.

     До засідання кафедри долучився декан факультету доцент Остапчук Анатолій Дмитрович. Анатолій Дмитрович наголосив про своєчасність подання інформації про стан здоров’я студентів наставниками груп та надання студентами вчасної інформації про їх самопочуття. Декан також підняв питання подальшої організації дистанційного навчання та проведення екзаменаційної сесії відповідно до Рекомендованої послідовності проведення екзаменів та заліків, захисту курсових робіт (проектів) за дистанційною формою для студентів НУБіП України у період карантину. Анатолій Дмитрович також наголосив про своєчасність та доцільність розміщення інформації на інтернет-сторінці кафедри, адже саме через інтернет-ресурси нині максимально показано роботу кожної кафедри факультету та університету загалом.

     Активну участь у засіданні взяли також всі присутні науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.

     Також було розглянуто питання, які стосуються активізації наукової діяльності кафедри в умовах карантину, рекомендовано навчальний посібник та монографію до подальшого проходження в НУБіП України, проведення студентських олімпіад, виробничих практик студентів 2-го та 3-го курсів спеціальності «Маркетинг».
     На засідання також розглянуто і інші питання життєдіяльності кафедри.

Олена Четверик,
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook