Майбутній біотехнолог Анна Тимчій: навчання в дистанційному режимі – спільна відповідальність

28 березня 2020 року
     Студентка 2 курсу спеціальності «Біотехнології та біоінженерія» факультету захисту рослин, біотехнологій та екології Анна Тимчій на період карантину залишила студентський кампус та знаходиться у рідному місті Луцьку, де власне і проходить дистанційне навчання.

 

  • Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?

     – Так, звичайно. Адаптація пройшла швидко та легко. Враховуючи, що і під час денного навчання в університеті в нас були електронні курси з деяких предметів, налаштування інших курсів пройшло швидко та у доступній формі

  • Які маєте побажання для викладачів?

     – Не боятись. За думкою студентів, багато викладачів бояться, що студенти будуть байдикувати і не виконуватимуть завдань. На перевагу цьому, скажу – ні! Хто хоче вчитись, завжди знайде як налаштувати контакт з викладачем, як здати свої завдання та отримати нові. Ми теж з розумінням ставимось до викладачів, тому налагоджуємо взаємно продуктивний процес навчання.

  • Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?

     – По-різному. Деяким студентам вдома важче навчатись: відволікаєшся на домашні турботи, сім’я, друзі, десь подивишся телевізор, хтось зателефонує, тощо. Деяким студентам, навпаки – вдома легше навчатись. Мені особисто легше. На рахунок часу, який витрачаю на самостійне навчання, як казала раніше – по-різному. Буває, що посиджу 2-3 годинки, а може бути й таке, що цілий день працюю над якимось завданням.

  • Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?

     – Так звичайно, навіть краще. Оскільки, особисто мені, такий формат навчання більше до вподоби. Під час карантину маю більше вільного часу для поза навчальних справ. Дистанційне навчання дає змогу краще перерозподілити свій час. Адже бувають такі випадки, коли прийшовши на лекцію, тобі дають матеріал, з яким ти вже раніше був знайомий. В такому випадку ти краще фільтруєш інформацію, яка тобі необхідна і тоді ти розподіляєш свій час на інші додаткові заняття.

  • Назвіть переваги та недоліки дистанційного навчання?

     – До переваг неодмінно віднесу: самостійний розподіл часу та його раціональне використання; підвищення рівня концентрації на навчальних предметах (особисто для мене); опанування нових smart – програм для спілкування з одногрупниками та викладачами; проведений час вдома.
     До недоліків можна зарахувати – відсутність прямого контакту «викладач – студент» та відсутність наочних практичних занять. Все ж таки жоден комп'ютер не замінить живе спілкування з викладачем. Адже він нам пояснює та розказує усі тонкощі проведення практичних моментів: виготовлення препаратів, фарбування, виділення речовин, тощо. Комп'ютери не знають усіх секретів.

Петро Дрозд,
дистанційну розмову провів
заступник декана факультету захисту рослин,
біотехнологій та екології

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook