Реклама - інструмент просування товару на ринок
11 березня 2020 року на факультеті аграрного менеджменту відбувся семінар, який проводила Тетяна Даюб, викладач курсу "Інтернет-маркетинг" (напрямок SMM) в Комп'ютерній академії "ШАГ". Активними учасниками даного заходу стали і ми, студенти 4 курсу спеціальності "Менеджмент".
В рамках семінару студенти дізнались детальніше про розробку та впровадження Digital-стратегії, як будувати контент-стратегії та визначати портрет клієнта, можливості Google Ads, просування за допомогою YouTube відеореклами та багато інших видів рекламного просування.
Тетяна Даюб створила атмосферу, в якій студенти змогли себе почувати комфортно. Тому, після закінчення лекції ми спробували розробити власний «воркшоп», взаємодіючі між собою у групах. Студенти запропонували власні ідеї по створенню проектів та пропозиції щодо застосування рекламних інструментів, проаналізувавши цільову аудиторію.
Катерина Гудим,
студентка 4 курсу спеціальності «Менеджмент»