«Можливість випробувати свої сили»: здобувачка ОС «Магістр» спеціальності 061 «Журналістика» про проходження виробничої (журналістської) практики

28 вересня 2024 року
НУБіП України

Виробнича (журналістська) практика – невідʼємний складник підготовки майбутніх журналістів у Національному університеті біоресурсів і природокористування України, який сприймається здобувачами як один із перспективних аспектів навчання, що уможливлює оволодіння реальними навичками майбутнього фаху.

Упродовж навчання здобувачі вищої освіти отримують багаж різних знань. А чи знадобляться ці знання в майбутньому? І яка роль при тому відводиться виробничій практиці? На ці питання відповіла Ольга Ткач – магістрантка другого року навчання спеціальності 061 «Журналістика».

- Питання, чи знадобляться набуті теоретичні знання в майбутньому? – мабуть, одне з тих «вічних», яке ставить собі кожен студент під час вивчення нової дисципліни. І це зрозуміло, адже впродовж освітнього процесу здобувачі отримують різні знання та навички – як базові, так і ті, що безпосередньо повʼязані з обраною професією. Щось подобається більше, щось менше; щось лишається в памʼяті на роки, а щось доводиться опановувати знову. Аби пройти цей академічний шлях гідно, потрібні розуміння та мотивація. І в цьому студентам допомагає виробнича (журналістська) практика.

Як здобувачка журналістського фаху, я добре усвідомлюю, якою важливою є практика у контексті набуття досвіду та працевлаштування. Особливо для тих, хто робить перші кроки в професії. Цьогоріч я скористалася можливістю обрати індивідуальну базу практики. Мій вибір – Товариство з обмеженою відповідальністю «Облтелеком», що постачає послуги з телекомунікацій в Київській та Житомирській областях. Я потрапила до SMM-відділу, який займається представництвом бренду в соціальних мережах.


- Під час проходження практики мені вдалося ознайомитися з діяльністю компанії та специфікою висвітлення її діяльності в соціальних мережах, що дозволило закріпила набуті в університеті знання із сегментування аудиторії, визначення її «болей» та складання контент-плану. Також, я удосконалила свої навички в написанні текстових матеріалів та створенні візуального контенту, з використання онлайн-документів від «Google», графічного редактора «Figma» та штучного інтелекту для генерації тематичного візуального контенту.

- Сфера телекомунікацій стала для мене справжнім викликом. Знадобився час аби зрозуміти сутність деяких технічних процесів і навчитися писати про це цікаво та дохідливо. Відступити не дозволили вроджена впертість і професійна гордість. Не для того стільки ночей було витрачено заради оволодіння дисциплінами з журналістської майстерності, піару та теорії соціальних комунікацій.

Зрештою, на поставлені запитання я таки отримала відповіді: знання, набуті в НУБіП України обов’язково знадобляться, ще й як знадобляться. Виробнича ж практика надала можливість адаптуватися до умов сучасного медіапростору та випробувати свої сили в реальному комунікативно-виробничому процесі.

Розмовляли: Тетяна Семашко, професор кафедри
журналістики та мовної комунікації
та Ольга Ткач, магістрантка другого року навчання
спеціальності 061 «Журналістика»

 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook