На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбулась відкрита лекція доцента Олени Барилович
На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбулась відкрита лекція доцента Олени Барилович
17 травня 2024, 0:25
15 травня 2024 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБІП України Оленою Барилович була проведена відкрита лекція з дисципліни «Маркетинг» для студентів 3 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» англомовної групи на тему «Pricing strategy». Лекцію відвідали завідувач кафедри Валерій Бондаренко, доценти Віолетта Гераймович та Алла Рябчик, а також заступник декана факультету аграрного менеджменту Людмила Чорненька.
Під час лекції Олена Барилович розказала про роль цінової політики в діяльності підприємства, місце ціни у комплексі маркетингу, підходи до формування цінової політики, фактори, які впливають на формування цінових рішень, детально проаналізувала послідовність кроків, необхідних для встановлення ціни, у тому числі визначення цілей ціноутворення, формування цінової стратегії та методів ціноутворення.
Завдяки ілюстраціям та практичним прикладам студенти мали можливість глибше зрозуміти та сприйняти важливість ціноутворення у маркетинговій діяльності підприємства, особливостей формування ціни не лише з точки зору витрат, а й цінності товару для споживача. Також Олена Михайлівна торкнулась теми врахування поведінкової психології споживача у процесі ціноутворення.
Присутні позитивно оцінили проведену лекцію, відзначили високий науковий і навчальний рівень володіння матеріалом, різноманітність методів і прийомів його подання. Відкрите заняття отримало схвальні відгуки колег і студентів.
Олена НАГОРНА
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі