На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбулась відкрита лекція доцента Олени Барилович
На кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі відбулась відкрита лекція доцента Олени Барилович
17 травня 2024 року
15 травня 2024 року доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі НУБІП України Оленою Барилович була проведена відкрита лекція з дисципліни «Маркетинг» для студентів 3 курсу спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» англомовної групи на тему «Pricing strategy». Лекцію відвідали завідувач кафедри Валерій Бондаренко, доценти Віолетта Гераймович та Алла Рябчик, а також заступник декана факультету аграрного менеджменту Людмила Чорненька.
Під час лекції Олена Барилович розказала про роль цінової політики в діяльності підприємства, місце ціни у комплексі маркетингу, підходи до формування цінової політики, фактори, які впливають на формування цінових рішень, детально проаналізувала послідовність кроків, необхідних для встановлення ціни, у тому числі визначення цілей ціноутворення, формування цінової стратегії та методів ціноутворення.
Завдяки ілюстраціям та практичним прикладам студенти мали можливість глибше зрозуміти та сприйняти важливість ціноутворення у маркетинговій діяльності підприємства, особливостей формування ціни не лише з точки зору витрат, а й цінності товару для споживача. Також Олена Михайлівна торкнулась теми врахування поведінкової психології споживача у процесі ціноутворення.
Присутні позитивно оцінили проведену лекцію, відзначили високий науковий і навчальний рівень володіння матеріалом, різноманітність методів і прийомів його подання. Відкрите заняття отримало схвальні відгуки колег і студентів.
Олена НАГОРНА
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі