ДІЛОВА ГРА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Метою запровадження ділової гри у навчальний процес є використання інструментарію пошуку управлінських рішень у невизначених та багатофакторних умовах. В даний час комерційні ігри використовуються в навчальному процесі у навчальних заклади вищої освіти, як методика навчання, або як один із методів інтерактивного навчання, в психосоціальних тренінгах і на виробництві для вирішення виробничих, соціальних і психологічних завдань. У всіх випадках є «подвійна сторона ділової гри», яка не тільки вирішує ігрові чи професійні завдання, а й одночасно навчає і виховує учасників.
Ділові ігри є засобом навчання для розвитку професійного мислення (теоретичного та практичного), що виражається в умінні аналізувати виробничі ситуації, пропонувати, вирішувати та обґрунтовувати нові суб’єктивні професійні завдання студентів. Особливістю та перевагою ділових ігор як методу навчання є активізація групових процесів шляхом спрямованого моделювання функцій і рольових співвідношень реальної діяльності. Ділова гра – це діяльність, спеціально організована для ознайомлення з теоретичними знаннями.
До робочих програм дисциплін економічного блоку, що забезпечуються викладачами кафедри надійності техніки доцентом, к.е.н. Валентиною Мельник та доцентом, к.с-г.н. Вікторією Мельник введені практичні роботи, які виконуються у вигляді ділової гри. Так, упродовж першого навчального тижня в межах дисципліни «Економіка аграрного виробництва» для студентів ОС «Бакалавр» ОП «Агроінженерія» та «Економічна ефективність конструкторських рішень», ОС «Бакалавр», ОП «Галузеве машинобудування» була проведена ділова гра в межах конкурсу «Майбутні інженери в світі економіки».
За результатами змагань були визначені команди-переможниці. Вітаємо!
Завідувач кафедри надійності техніки, к.т.н., Андрій Новицький